استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

حیدری – حمودی زوج جناح راست استقلال

حیدری حمودی زوج جناح راست استقلال
http://up.iranblog.com/Files/0e4ee03980964d9e8715.jpg

طی سال‌های اخیر چپ پاهای آنچنانی در فوتبال ما ظهور نکرده‌اند که این منجر به کاهش وزن هجومی و حتی دفاعی تیم‌ها در این جناح شده است. اما بروز این شرایط که بخشی از آ‌ن ناخواسته بوده سبب نمی‌شود زوجی که امسال در استقلال ایفای نقش خواهد کرد را یگانه ندانیم. از خسرو حیدری و علی حمودی حرف می‌زنیم؛ مردانی که فصل یازدهم در جناح راست استقلال قرار خواهند گرفت. استفاده همزمان از این 2 بازیکن را باید کار شجاعانه‌ای دانست.
پرویز مظلومی قصد دارد از این 2 بازیکن به طور همزمان استفاده کند. تصمیمی که شاید برای حریفان استقلال خوشایند نباشد! بی‌شک حضور این 2 بازیکن در جناح راست استقلال هر دفاعی را به زحمت و دردسر خواهد انداخت؛ خسرو با آن تکنیک و مهارت در ارسال پاس و علی حمودی که سیری‌ناپذیر می‌دود.
ترکیب این دو را در جناح راست در ذهن مجسم کنید. علی حمودی در دفاع راست – تصمیمی که مظلومی گرفته – و خسرو حیدری به عنوان هافبک یا گوش راست؛ این هم تصمیم مظلومی است! یکی می‌دود، یکی دریبل می‌زند. یکی نفوذ می‌کند و دیگری پشت سرش را پوشش می‌دهد. شاید حضور این زوج هواداران استقلال و تیم ملی را یاد زوج تسخیرناپذیر سال‌های دور بیندازد. از جواد زرینچه و مجید نامجو مطلق حرف می‌زنیم. اما قیاس این زوج با آن زوج ناممکن جلوه می‌کند. به هر شکل باید حضور حمودی و خسرو را در جناح راست استقلال یک اتفاق خوش تاکتیکی در لیگ امسال دانست. لااقل طی دو سه فصل اخیر کمتر شاهد بودیم دو بازیکن همتراز در یک پست قرار بگیرند.
این فصل اما جناح راست استقلال ویژگی خاص و منحصر به فردی خواهد داشت، هر چند که پیاده‌سازی تاکتیک‌های مورد نظر کادر فنی نیز خود بسیار مهم جلوه می‌کند چراکه این 2 هرگز سابقه بازی در کنار هم را ندارند و به نظر می‌رسد برای هماهنگی انرژی فراوانی از کادر فنی استقلال بگیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد