استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

برنده دوئل فتح الله زاده و رسولی نژاد روز یکشنبه مشخص می شود

اگر فتح الله زاده در استقلال بماند به دنبال گزینه ای جدید برای مربیگری استقلال خواهد بود.
http://www.jamnews.ir/Images/News/Smal_Pic/3-3-1391/IMAGE634734800410101022.jpg

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، روز یک شنبه جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال برگزار خواهد شد. پس از اتفاقاتی که در باشگاه استقلال افتاد و همچنین حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا اعضاء یک شنبه تشکیل جلسه می دهند تا در مورد آینده این تیم، تشکیل چارت جدید و از همه مهتر ماندن یا رفتن فتح الله زاده تصمیم گیری کنند.

این اتفاق در حالی قرار است بیفتد که به نظر طرفین در حال یارکشی هستند تا بتوانند با فشار آوردن به گروه مقابل بهترین تصمیم را بگیرند و برای آینده برنامه ریزی کنند. علی فتح الله زاده و امیدوار رضایی در یک طرف قرار دارند و گروه دوم را هم رسولی نژاد و فرزامی تشکیل می دهند. در این میان ساور هم موضعی نزدیک تر به رسولی نژاد دارد. اما اگر فتح الله زاده بتواند با جواد زرینچه و مقداد نجف نژاد که موضع نزدیک تری به او و امیدوار رضایی دارند کنار بیاید تعداد آنها به عدد 4 می رسد و قطعا فتح الله زاده ماندنی می شود.
البته رسولی نژاد می تواند با یک روش فتح الله زاده را از مدیریت باشگاه استقلال کنار بگذارد. اینکه دستور کنار گذاشتن او را مستقیما از وزیر بگیرد که این کار نیازمند هماهنگی با وزیر امور اقتصاد و دارایی که ریاست مجمع را بر عهده دارد است.
اما مشکلی که ممکن است با این روش کنار زدن فتح الله زاده پیش بیاید این است که باشگاه استقلال از لحاظ بودجه ای به مشکل بر می خورد. در هر حال و با این شرایط به نظر فتح الله زاده آرای بیشتری دارد و این احتمال وجود دارد که در استقلال ماندنی شود. نکته مهم در این موضوع این است که اگر فتح الله زاده در استقلال ماندنی شود قطعا پرویز مظلومی را کنار خواهد گذاشت.البته فتح الله زاده این آمادگی را دارد تا به محض ماندگار شدن با اعلام خبر جذب 4 ستاره سرشناس لیگ که یکی از آن ها کریم انصاری فرد است، دیگر فونیکه سی و سومی مهرداد پولادی که یک نیم فصل را در پرسپولیس بازی کرده و آخرین نفر هم که شجاع خلیل زاده از مس کرمان و ملی پوش جدید فوتبال ایران است ، هیجان را دوباره به نقل و انتقالات برگرداند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد