استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

پیروزی استقلال برابر آبی پوشان اهوازی

تیم فوتبال استقلال تهران در حالی موفق شد در دیداری تدارکاتی برابر همتای آبی پوش اهوازی اش به پیروزی پرگلی دست یابد که تا دقیقه 79 مقابل این تیم متوقف شده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران عصر چهارشنبه در دیداری تدارکاتی برابر استقلال اهواز به میدان رفت که در نهایت موفق شد برابر میهمان خود به پیروزی 4 بر 2 دست یابد.

نیمه نخست این دیدار که در ورزشگاه دستگردی و برابر حدود 1000 تماشاگر برگزار شد با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم ابتدا تیم استقلال اهواز با اشتباه مجتبی جباری در ارسال پاس به عقب و خطای عمران زاده روی شریفات در محوطه جریمه صاحب ضربه پنالتی شد که میداوودی در دقیقه 50 این توپ را به گل برتری آبی پوشان اهواز تبدیل کرد.

در دقیقه 62 این دیدار غلامرضا عنایتی یک ضربه پنالتی را از دست داد اما امید روانخواه در دقیقه 64 و فرهاد مجیدی در دقیقه 70 دروازه استقلال اهواز را باز کردند تا شاگردان صمد مرفاوی از میهمان خود پیش بیفتند. البته این برتری 2 دقیقه بیشتر دوام نداشت زیرا میداوودی در دقیقه 72 گل تساوی استقلال اهواز را به ثمر رساند.

در نهایت آرش برهانی آقای گل هشتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر موفق شد در دقایق 79 و 81 دروازه شاگردان خداداد عزیزی را باز کند تا استقلال تهران در این دیدار تدارکاتی برابر میهمان آبی پوش اهوازی اش به برتری دست یابد. 

محمد محمدی، بیژن کوشکی، هادی شکوری، حنیف عمران زاده، حسین کاظمی، هاشم بیگ زاده، فابیو جانواریو، فرهاد مجیدی، رضا عنایتی، سیاوش اکبرپور و مهدی سیدصالحی برای تیم استقلال در نیمه نخست به میدان رفتند اما صمد مرفاوی برای نیمه دوم از وحید طالب لو، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، مهدی امیرآبادی، حنیف عمران زاده، امید روانخواه، مجتبی جباری، کیانوش رحمتی، فرهاد مجیدی، رضا عنایتی، آرش برهانی استفاده کرد.

نادر غبیشاوی (46- حمیدرضا بابایی)، فرانک آتسو، امیرحسین یوسفی (27- افشین کمایی)، حمیدرضا رجبی، مهدی دغاغله (35- اسماعیل شریفات)، محمد فعال، مصطفی بیژنی، محسن ارزانی، امیر شریفی، احمد مقدسی پور (40- میلاد میداوودی) و حسین ماهینی هم بازیکنان استقلال اهواز در این دیدار بودند.

حضور امیرواعظ آشتیانی و مرتضی محصص در ورزشگاه و هوشنگ نصیرزاده در کنار نیمکت کادر فنی استقلال اهواز از نکات جالب توجه این دیدار محسوب می شد.


                                                                     

وحید طالب لو: نفر اول درون دروازه استقلال من هستم

وحید  طالب لو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: اردوهای خیلی خوبی را پشت سرگذاشته ایم و اکثر نفرات از شرایط بسیار خوبی برخوردارند و و صبح و  بعد از ظهر نیز تمرینات بدنسازی و کار با توپ را انجام می دهیم و با آمدن مجتبی جباری نیز روحیه تیم دوچندان شد.

وی در ادامه گفت: رقابت خیلی خوبی با محمدمحمدی درون دروازه دارم و می دانم که اگر یک لحظه غفلت کنم جایم را خواهد گرفت تمریناتم را دو برابرکرده ام و دروازه استقلال را به هیچ کس دیگری واگذار نمی کنم و نفر اول درون دروازه استقلال من هستم و ممارست بیشتری برای فیکس شدن در دروازه استقلال می کنم.

طالب لو در پایان گفت: در مورد ممنوع المصاحبه شدن بی اطلاعم ولی اگر هم چنین صحبت هایی باشد به دلیل این است که حواشی از تیم دورباشد و ما همیشه با خبرنگاران همکاری کافی داشته ایم و دوست داریم آنها نیز از اوضاع و احوال استقلال اطلاعا کافی داشته باشند تا به اطلاع مردم برسانند.


خیلی سریع به مرز آمادگی رسیدم

محمدی گفت :تمامی بازیکنان استقلال از انگیزه بالایی برخوردار هستند واطمینان دارم این ویژگی تیم بزرگترین مشکل حریفان خواهد بود چون همگی به شدت تمرین کرده و تمایل بسیاری به گلزنی دارند که البته متناسب آنها من نیز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و در مدت زمان کوتاهی آمادگی مطلوبی کسب کردم که بخاطر توجهات غلامپور است .
محمد محمدی ، دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران ، عنوان کرد : بدون شک برگزاری اردوی آماده سازی در ترکیه از اهمیت بالایی برخوردار بود و فوتبالیست ها توانستند تا حدود بسیاری آمادگی مطلوب را بدست بیاورند و حتما نتایج درخشان آن را در مسابقات لیگ برتر خواهید دید اما در مقابل تمرینات دروازه بان ها نیز زیر نظر غلامپور دنبال می شود البته هر چند تمرینات کمی پر فشار است اما خیلی سریع به آنها عادت کرده و به شرایط مطلوب دست پیدا کردیم .
وی اضافه کرد :هر چند که من دروازه بان هستم و نباید در مورد کادر فنی اظهار نظری بکنم ولی واقیت این است که این کادر مربیان تا کنون تلاش بسیاری انجام داده اند و بدون شک در کوران مسابقات نیز می توانند کارآیی لازم را داشته باشند در مقابل دروازه بان ها نیز رقابت سالم و خوبی با یکدیگر دارند که با این روند استقلال تبدیل به تیمی قدرتمند در لیگ برتر و باشگاه های آسیا خواهد شد .


واکنش استقلال نسبت به انتشار نام عمران‌زاده

باشگاه استقلال نسبت به انتشار نام "حنیف عمران‌زاده" و محرومیت او از حضور در نهمین دوره‌ی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال واکنش نشان داد.
 فدراسیون فوتبال پس از نشست یکشنبه‌ی خود از محرومیت دو بازیکن خبر داد که گمانه‌زنی رسانه‌ها برای افشای نام این دو بازیکن آغاز شد. این در حالی است که فدراسیون فوتبال از اعلام نام این دو بازیکن خودداری کرده است.
برخی از رسانه‌ها از محرومیت "شیث رضایی" و "علیرضا واحدی نیکبخت" بازیکنان پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز خبر دادند، برخی دیگر نام ""حنیف عمران‌زاده" بازیکن استقلال را کنار نام نیکبخت قرار دادند و برخی دیگر ...
پایگاه خبری استقلال در یادداشتی با عنوان " بزن بر طبل رسوایی که طبل آبرو بُرخورد" نوشت: پرده‌ها می افتد و آخرین جامه انسان ها به حراج گذاشته شده. عده ای بی پروا آبروی انسان ها را بر طبق گذاشته و بر سر هر کوی و برزن فریاد می زنند. گویی روز حسابی نیست و پل صراطی. کاش مدعی مسلمانی نباشیم و این چنین ابروی برادر دینی مان را نریزیم. افسوس که همه را مراقبیم و خود را غافل.
آنچه از دیروز نقل محفل دوست و آشنا شده آبروی مسلمانی است که به عنوان آخرین جامه او دست به دست می گردد و بی آنکه صاحبش بخواهد به یغما می رود.
آیا طرح نام یک بازیکن بی آنکه جرمش ثابت شده باشد خود گناهی بزرگ نیست؟
انتشار نام یک مسلمان را در حالی که هنوز حکمی در موردش صادر نشده چه می توان نامید؟
به راستی آیا همه ما منزه از خطاییم؟
آنان که اینگونه بر طبل بی آبرویی افراد می زنند آیا تا به حال به زیر مجموعه خود توجه کرده اند؟
آیا تا به حال در زیرمجموعه آنان هیچ اتفاقی غیر ورزشی رخ نداده است؟ که اگر اینگونه باشد چه طور باید به خود اجازه داد با تنظیم نامه های متعدد و ارسال آن به مبادی ذیربط و بی ربط خطای دیگری را بزرگ جلوه داد.
هرچند آن که بر این طبل بی آبرویی می زند کاش بر طبل رسوایی خود می زد که اگر خطایی هم صورت پذیرفته در دوران مدیریت شخص وی بوده.
مگر نه اینکه خداوند خود عیب پوش است و به عیب پوشی توصیه کرده پس چگونه است که به سادگی به خود اجازه می دهیم بالاترین سرمایه یک انسان که همانا آبروی اوست این چنین به دست باد سپرده شود؟
به هر تقدیر آنچه رخ داده بیش از آن که یک اشتباه سهوی و یا تلاش برای ایجاد فضای سالم در فوتبال باشد به نوعی نمایش بغض شخصی و تلافی اقدامات خلاف سلیقه برخی دوستان است و ای کاش که بیش از اینها خداوند را ناظر بر اعمالمان بدانیم و به سادگی همه آنچه قطره قطره و طی سالها برای یک برادر مسلمان مان جمع شده با تلنگری نریزیم.
باشگاه استقلال آنچنان که پیش از این هم به کرات و به صراحت از زبان مدیرعامل خود گفته است، حامی و پشتیبان اجرای منشور اخلاقی است و صدالبته احترام به قوانین و مقررات را نصب العین خود می داند.اما اگر بنا باشد از مقررات برداشت سلیقه ای صورت پذیرد و این اعمال سلیقه به نحوی دستاویز محروم کردن یک انسان از حق امرار معاش قرار گیرد و زمینه ساز طرد یک فرد از جامعه بدون در نظر گرفتن نتایج بلند مدت باشد، باشگاه استقلال قاطعانه در جهت حفظ حقوق فردی و انسانی اعضای خانواده خود ایستادگی می کند.
بدیهی است در جامعه ای که مراجع رسیدگی به اشتباهات هر عضو مشخص است و قوانین جاری و ساری در آن به خوبی پاسخگوی خطاهای احتمالی افراد است، اعمال حکم نامتناسب با جرم (در صورت احراز) چیزی جز به بیراه رفتن نخواهد بود و باشگاه استقلال در مقابل چنین مسائلی از حقوق حقه خود چشم پوشی نخواهد کرد.

فصل انتقال بازیکن پنج مرداد به پایان می‌رسد

فصل نقل و انتقالات بازیکنان لیگ برتری پنج مرداد ماه به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، با توجه به درخواستهایی که چند تیم لیگ برتری مبنی بر اضافه شدن زمان فصل نقل و انتقالات به مسئولان سازمان لیگ ارائه مرده‌بودند مسئولان این سازمان اعلام کردند به دلیل زمان اندکی که تا برگزاری رقابتها باقی مانده تاریخ ثبت قراردادها تمدید نمی شود. از این رو فصل نقل و انتقالات در تاریخ پنجم مرداد ماه به پایان می رسد.

جان واریو تا دى ماه ممنوع الخروج شد

در حالى که نزدیک به یک ماه از آغاز دور جدید تمرینات استقلال مى گذشت سرانجام فابیو جان واریو قبول زحمت کرده و در جمع آبى پوشان آفتابى شد تا یکى از مهمترین دغدغه هاى کادرفنى این تیم رفع شود. البته هافبک برزیلى استقلال مدعى شده براى تأخیر خود دلایل موجهى دارد اما بر اساس اعلام مدیران باشگاه حداقل ۷۵ درصد از میزان دیرکرد او کاملاً غیرموجه بوده و مستوجب جریمه نقدى قابل ملاحظه اى خواهد شد.همچنین به نظر مى رسد بدقولى فابیو تبعات دیگرى هم برایش به ارمغان آورده و آن عدم صدور اجازه به وى براى سفر مجدد به برزیل است. اخبار رسیده از داخل باشگاه استقلال حکایت از آن دارد که جان واریو تا ژانویه سال آینده (دى ماه سال جارى) حق ندارد براى ملاقات با خانواده خود عازم برزیل شود چون معلوم نیست این بار با چقدر تأخیر برمى گردد.


آقای مدیر عامل استقلال از «سیستم» چه خبر؟ !!

آقاى واعظى! یادتان هست که در همایش فوتبال و رسانه با چه آب و تابى از «سیستم» صحبت مى کردید؟ یادتان هست که فرمودید مدیریت شما سیستم دارد؟ آن روز چیزى نگفتیم امروز «عرض» زیاد داریم که بزنیم. آقاى واعظى! سقف قرارداد در تیم شما چقدر است؟ اگر مدیریت شما «سیستم» دارد، پس چرا یک روز سقف قرارداد شما ۲۵۰ میلیون تومان است، یک روز ۲۸۰ میلیون تومان، یک روز ۳۲۰ میلیون تومان و یک روز هم ۳۵۰ میلیون تومان؟چطور است که این سقف قراردادهاى شما مقابل بازیکنان مختلف قد مى کشد؟ نکند شما «کوتاه» مى آیید؟ وقتى مى خواستید سقف قراردادتان ۲۵۰ میلیون تومان باشد و امیرحسین صادقى یا رضا عنایتى و حالا همین مجتبى جبارى از راه رسیدند «کوتاه» آمدید و حال ۳۵۰ میلیون تومان پرداخت مى کنید.
•••
آقاى واعظى! از «سیستم» سخن گفتید. یادتان که هست؟ در کدام سیستم مدیریت داخلى و ناز بازیکن را تا این اندازه مى کشند که شما؟ در کجا اجازه مى دهند بازیکنى تا یک ماه در تمرینات حاضر نشود، اردوى بدنسازى را بى خیالى طى کند و بعد به عنوان پاداش، ۱۰۰ میلیون هم به او اضافه تر از بقیه پرداخت کنند؟ آیا این کار شما «سیستماتیک» است؟
•••
در همایش فوتبال و رسانه «دوستانه» از فیروز کریمى گله کردید و گفتید: «در هیچ کجاى دنیا مربیان مثل شما مصاحبه نمى کنند». آن روز وقت نشد تا مورینیو یا حتى فرگوسن و ونگر را به عنوان «مثال نقض» این ادعا، خدمتتان معرفى کنیم. حالا نوبت رسید به ما. لطف بفرمایید و یک مدیر حرفه اى و سیستماتیک را در فوتبال اروپا معرفى کنید که با بازیکنى مثل جبارى، درست مثل شما برخورد کند! آیا عقد قرارداد با کسى که تخصصش شرکت نکردن در تمرینات بدنسازى و اردوى خارج از کشور است و در فاصله ۲ هفته مانده به لیگ به تیم اضافه مى شود، یک اقدام سیستماتیک تلقى مى شود؟


بازی با استقلال برای سپاهان تنها حکم سه امتیاز را دارد

هر چند در اولین بازی طبق قرعه کشی صورت گرفته باید در مقابل استقلال تهران وارد میدان شویم ولی این مسابقه برای ما تنها حکم سه امتیاز را دارد و البته هیچ تفاوتی هم با سایر مسابقات ندارد و تلاش می کنیم که در این میدان با برنامه ریزی و تاکتیک مناسب توپ و میدان را در اختیار بگیریم .
امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان، ضمن بیان مطلب فوق،اظهار داشت :تیم سپاهان تا کنون توانسته بازیکنان قابل قبولی را در اختیار بگیرد و البته تمرینات نیز بسیار با انگیزه دنبال می شود که البته تمامی این اقدامات طبیعی است چون می خواهیم در این فصل به جایگاه مناسبی دست پیدا کنیم ولی برای رسیدن به اهداف مسیر دشواری را پیش رو داریم چون باید در جام باشگاه های آسیا نیز عملکرد مناسبی داشته باشیم .

قلعه نویی ادامه داد:سپاهان امروز تبدیل به تیمی مردمی شده و تمرینات را همیشه با حضور هواداران برگزار می کنیم که این قضیه برای ما پشتوانه و افتخاری بزرگ محسوب می شود و باید به هر ترتیب مقدمات موفقیت تیم را فراهم آوریم البته مدیریت باشگاه نیز همین را از ما خواسته و برای رسیدن به جایگاه مناسب در ایران و آسیا از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم .




مجتبی جباری در محل تمرین تیم استقلال حضور پیدا کرد

هافبک شماره 8 تیم فوتبال استقلال تهران پس از تمدید قرارداد خود با این باشگاه از عصر امروز در محل تمرین آبی پوشان حاضر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این هافبک جوان که پس از کش و قوس فراوان حاضر به تمدید قرارداد با باشگاه استقلال تهران شد، عصر امروز قراردادی یکساله با این باشگاه به امضا رساند.

او ساعتی پس از عقد قرارداد تازه با باشگاه استقلال تهران در جمع آبی پوشان تهرانی حاضر شد تا در مراحل آماده‌سازی این تیم شرکت کند.

مجتبی جباری از فصل پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به عضویت تیم فوتبال استقلال درآمده است.


                          

عنایتی: برای بازی در لیگ امارات باید بیشتر تلاش کرد

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در لیگ امارات باید بیشتر از لیگ ایران تلاش کرد.

رضا عنایتی در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: حدود 20 جلسه تمرینات آماده‌سازی در کشور ترکیه انجام دادیم که بیشتر شامل کارهای بدنسازی می شد. به اعتقاد من اردوی خوبی را برگزار کردیم و پس از بازگشت نیز در حال برگزاری بازی‌های تدارکاتی هستیم. هر چند به دلیل شرایط نامساعد جوی نتوانستیم در ترکیه دیدار تدارکاتی برگزار کنیم.
وی در مورد سطح فوتبال امارات و اینکه آیا حضور بازیکنان ایرانی به آنها در این لیگ کمکی می‌کند، یا خیر عنوان کرد: در آنجا همه شرایط را باید در نظر گرفت. ضمن اینکه معتقدم در لیگ امارات باید بیشتر از لیگ ایران تلاش کرد. اگر یک تیمی نتیجه را واگذار کند، تیغ انتقاد به سوی خارجی‌ها خواهد بود ولی خود من به خاطر شرایط مالی از استقلال به امارات رفتم. ما فوتبالیست‌ها باید آینده را بسنجیم و به فکر خانواده‌های خود نیز باشیم.
عنایتی درباره غیبت تماشاگران در دیدار اول لیگ تصریح کرد: واقعا حیف است که این بازی تماشاگر ندارد به نظرم حق تماشاگر است که به ورزشگاه بیاید و امیدوارم مسئولان حداقل حتی اگر شده با جریمه نقدی مجوز حضور تماشاگران در استادیوم را فراهم کنند.
این مهاجم در پایان در خصوص برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال گفت: سال گذشته در لیگ ایران حضور نداشتم اما می‌دانم که فوتبال ما فشردگی بازی‌های آسیایی را تحمل می‌کرد و به خاطر شلوغی بیش از حد مسابقات دست فدراسیون بسته شده بود. امیدوارم امسال لیگ جذاب و پویایی داشته باشیم.