استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

مظلومی: جمشیدیان، زنیدپور و غلامی در لیست من جایی ندارند

پرویز مظلومی در گفت و‌ گو با سایت رسمی باشگاه استقلال صحبت های زیر را انجام داده است:


http://messport.com/content/images/stories/borhani/mazloomi/mazloomi500.jpg


* در مورد شکست استقلال مقابل پاختاکور در بازی برگشت صحبت کنید؟
ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم اما موقعیت‌هایی که داشتیم گل نشد تا نتیجه را به حریف واگذار کنیم. معتقدم می‌توانستیم با اختلاف دو گل نیمه اول را با موفقیت پشت‌سر بگذاریم اما گلی که در این نیمه دریافت کردیم شیرازه تیم را به هم ریخت. با این حال با تمرکز لازم توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. برای نیمه دوم بارها به بازیکنانم گفتم که نتیجه را حفظ کنید اما روی اشتباهات فردی بازیکنان گل خوردیم و متحمل شکست شدیم.

* حنیف عمران‌زاده هم در دقایق پایانی این بازی اخراج شد؟ حنیف عمران‌زاده را بابت این موضوع جریمه می‌کنم. الان سه بازی پشت‌ هم است که بازیکنان ما در دقایق پایانی و از دقیقه 85 به بعد اخراج می‌شوند. با این بازیکنان برخورد می‌کنم تا دیگر چنین اتفاقاتی را شاهد نباشیم.

* سرمربی پاختاکور در نشست خبری بعد از بازی گفته بود که استقلال در این بازی فوق‌العاده بود. در این مورد صحبت می‌کنید؟ بدترین روزهای زندگی من مواقعی است که تیمم در دقیقه آخر بازی گل بخورد و وقت جبران نداشته باشم. باید در تمرین در مورد این با بازیکنانم صحبت کنم تا در‌آینده دیگر شاهد چنین اتفاقاتی و گل خوردن در دقایق پایانی نباشیم.

* با وجود این شرایط وضعیت استقلال را در ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا چطور ارزیابی می‌کنید؟ اگر بچه‌ها کمی همت کنند و با تمرکز لازم به میدان بروند می‌توانیم در دو دیدار باقی مانده پیروز شویم و از این مرحله صعود کنیم.

* محسن یوسفی در مصاحبه‌ای نسبت به نیمکت‌نشینی‌اش صحبت‌هایی را مطرح کرده و اظهار داشته این مسئله فنی نیست. در این مورد چه صحبتی دارید؟ در مورد این موضوع من با خود یوسفی صحبت کردم این مسائل هم بین سرمربی و بازیکن است اما واقعا از برخی دوستان مطبوعاتی گله‌مند هستم که مطالب فنی‌ می‌نویسند که درست نیست. به من بگویید شما اگر سرمربی استقلال بودید از بین هوار ملامحمد و محسن یوسفی کدامیک را به زمین می‌فرستادید؟

* وضعیت فیلیپ دسوزا چه شد؟ من او را در اختیار باشگاه قرار دادم تا در موردش تصمیم‌گیری کند. بازیکن باید بداند در مقطعی ممکن است نیمکت‌نشین شود و باید جنبه این تصمیم‌ها را داشته باشد.

* شنبه به مصاف صنعت نفت می‌روید. در مورد این بازی صحبت کنید. بازی سختی پیش‌رو داریم ضمن اینکه فرصت کمی هم برای آماده شدن برای این بازی داریم. با این حال باید این تیم را شکست دهیم تا در کورس تیم‌های صدرنشین بمانیم.

* در شرایطی که فصل رو به اتمام است صحبت از حضور بازیکنانی در تیم شما مطرح می‌شود که برای فصل بعد با آنها صحبت کرده‌اید. بازیکنانی از جمله غلامی، زنیدپور و جمشیدیان.
همه اینها گمانه‌زنی‌هایی است که مطرح می‌شود و از باشگاه استقلال هیچ تماسی با این بازیکنان گرفته نشده است. من با آقای فتح‌الله‌زاده هماهنگ کرده‌ام و برای فصل آینده دو بازیکن داخلی جذب خواهیم کرد. همه این شایعات را تکذیب می‌کنم و در پست‌های بازیکنانی که نام بردید ما بازیکنان خوبی داریم. ضمن اینکه هیچکدام از این سه بازیکن در لیست مورد نظر من جایی ندارند.

* صحبت پایانی؟ به هواداران قول می‌دهم استقلال در ادامه بازی‌ها موفق ظاهر خواهد شد و نتایج دلخواه آنها را کسب خواهد کرد.


www.abidelan.blogsky.com

استقلال قهرمان


دایی، مظلومی پیوندتان مبارک

http://www.esteghlaltehranfc.com/showimage.aspx?imagepath=/esteghlal_content/media/image/2011/03/1505_orig.jpg&mode=250


پرسپولیس با این شکست از چهار بازی صاحب 2 امتیاز شد و با اقتدار قعر نشین جدول این گروه شد تا امیدهای خود را برای صعود به مرحله ی بعدی به عنوان تیم دوم را کمرنگ کند



گزارش تصویری بازی استقلال - پاختاکور


برای مشاهده بقیه عکس ها به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب ...

دومین شکست آسیایی تیم استقلال در شب صعود ذوب آهن

تیم فوتبال استقلال در آغاز دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا برابر پاختاکورازبکستان مغلوب شد و ذوب آهن اصفهان ،الریان قطر را با شکست بدرقه کرد.
این دیدار که در حضور 4 هزار تماشاگر در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد با برتری یک بر صفر شاگردان منصور ابراهیم‌زاده به پایان رسید تا نماینده ایران صدرنشینی خود را در این گروه استحکام بخشد و صعود خود را به مرحله بعد تقریبا قطعی کند.
تک ‌گل این بازی که از ساعت 20 سه‌شنبه شب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد را اسماعیل فرهادی در دقیقه 22 وارد دروازه حریف کرد.
ذوب‌آهن در هر دو نیمه تیم برتر زمین بود؛ هرچند این تیم در نیمه دوم میل شدیدی به زدن گل‌های دیگر نشان نمی‌داد اما با این حال صاحب چندین فرصت گلزنی خوب شد. تیم الریان نیز پس از دریافت گل در نیمه نخست و در لحظاتی از نیمه دوم موقعیت‌هایی را بدست آورد که با درخشش شهاب گردان (دروازه‌بان ذوب‌آهن) و مدافعان تیم دفع شد.
ذوب‌آهنی‌ها در دقایق پایانی با تحلیل رفتن قوای جسمانی تیم حریف، حملات بیشتری را روی دروازه الریان ترتیب دادند که ثمری برای آنها نداشت. این بازی پس از 96 دقیقه به پایان رسید.
در این مسابقه محمد صلصالی از ذوب‌آهن در دقیقه 57 کارت زرد دریافت کرد و "مورا" از تیم حریف در دقیقه 92 از زمین اخراج شد؛ ضمن اینکه یکی دیگر از بازیکنان این تیم هم کارت زرد دریافت کرد.
ترکیب ذوب‌آهن: شهاب گردان، محمد حسینی، فرشید طالبی، محمد احمدی (شاهین خیری - 90)، محمد صلصالی، سیدجلال رافخایی، اسماعیل فرهادی، حسین ماهینی، محمد خلعتبری، مهدی رجب‌زاده (نورمحمدی - 77) و ایگور کاسترو (امید ابوالحسنی - 90+3) سرمربی: منصور ابراهیم‌زاده
ذوب‌آهن پس از این پیروزی با 10 امتیاز همچنان قاطعانه صدرنشین گروه d (چهارم) باقی ماند و الریان با 1 امتیاز دیگر امید زیادی به صعود ندارد.
در دیگر مسابقه این گروه تیم الامارات امارات ،الشباب عربستان را با نتیجه دو بر یک شکست داد تا با کسب 6 امتیاز بالاتر از الشباب 5 امتیازی در جای دوم این گروه قرارگیرد.

دومین شکست استقلال در لیگ قهرمانان آسیا
تیم فوتبال استقلال ایران امروز دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا را با شکست برابر حریف ازبکستانی خود آغاز کرد.
در این دیدار که از گروه دوم این مسابقه ها و در ورزشگاه پاختاکور ازبکستان برگزار شد؛ تیم استقلال با نتیجه دو بر یک مغلوب میزبان خود شد تا راه سختی برای صعود به دور دوم این رقابت ها داشته باشند .
استانیسلاو آندرف در دقیقه 28 و ایگور کریمتس در دقیقه 88 برای پاختاکور و آرش برهانی در دقیقه 45 برای استقلال گلزنی کردند .
حنیف عمران زاده مدافع تیم استقلال تهران در دقیقه 87 با دریافت قرمز اززمین بازی اخراج شد .
در نیمه نخست آبی پوشان استقلال قصد داشتند تا با پاس های تک ضرب و کوتاه ؛ بازی را اداره و فرصت های گلزنی به دست آورند اما فرهاد مجیدی و فرزاد آشوبی از موقعیت های خود استفاده نکردند
اساس حملات تیم پاختاکور در نیمه نخست ؛ استفاده از کناره ها و سانتر از جناحین بود که ازبک ها در یک ضد حمله سرعتی از جناح راست و شوت هافبک تهاجمی این تیم به گل رسیدند.
بازیکنان استقلال پس از این گل ؛ حملات گسترده ای را برای روی دروازه پاختاکور تدارک دیدند که در دقیقه 45 بر روی سانتر جواد شیرزاد از جناحچپ و ضربه برهانی به گل دست یافتند تا با تساوی به رختکن بروند .
درنیمه دوم ؛ بازیکنان استقلال قصد داشتند تا با استفاده از فضای خالی پشت مدافعان حریف به گل برسند که برهانی و مجیدی فرصت های ایده آل خود را ازدست دادند .
بازیکنان تیم پاختاکور نیز سانتر از جناحین و شوت از راه دور را در دستورکار خود قرار داده بودند که در اواخر بازی با استفاده از غفلت مدافعان استقلال ؛ به نخستین پیروزی خود در این رقابت ها دست یافتند تا امیدوار به صعود به مرحله بعدی رقابت ها باشند .
یکی از نکات قابل توجه این بازی ؛ اشتباهات مکرر مدافعان تیم استقلال تهران بود که فرصت های خوبی را در اختیار بازیکنان حریف قرار داد اما مهاجمان پاختاکور با بی دقتی این موقعیت ها را از دست دادند .
قضاوت این دیدار بر عهده یوییچی نیشیمورا از ژاپن بود. وی به ایگور کریمتس و ایلهامین سوینوف از پاختاکور، حنیف عمران زاده و آرش برهانی از استقلال کارت زرد نشان داد.در دقیقه 86 بازی حنیف عمران زاده با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.
ترکیب استقلال:محمد محمدی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، حنیف عمران‌زاده، جواد شیرزاد، کیانوش رحمتی، فرزاد آشوبی، مجتبی جباری، هوار ملا محمد(89 هادی شکوری)، فرهاد مجیدی(80 سید مهدی سید صالحی) و آرش برهانی(85 اسماعیل شریفات). سرمربی:پرویز مظلومی
تیم فوتبال استقلال با این نتیجه 4 امتیازی ماند و همچنان در جایگاه دوم جدول رده بندی گروه b قرار گرفت تا منتظر نتیجه دیدار تیم‌های النصر عربستان و السد قطر باشد؛ پیروزی النصر در آن دیدار رتبه استقلال را به رده سوم تنزل خواهد داد.
پاختاکور نیز با این پیروزی 4 امتیازی شد و هم امتیاز با النصر عربستان در قعر جدول گروهش باقی ماند. شکست النصر برابر السد قطر ، باعث صعود یک پله‌ای پاختاکور در جدول گروه خواهد شد.
استقلال در دیدار آینده خود، 13 اردیبهشت در قطر به مصاف السد این کشور می رود و پاختاکور 14 اردیبهشت میهمان النصر عربستان خواهد بود.
در دیگر دیدار این گروه ؛ تیم های النصر عربستان و السد قطر در ریاض به مصاف هم می روند.
جدول رده بندی :
1- السد 3 بازی 7 امتیاز
2- استقلال 4 بازی 4 امتیاز
3- النصر 3 بازی 4 امتیاز
4- پاختاکور 4 بازی 4 امتیاز

سفر استقلال به ازبکستان

تصویر

برای مشاهده بقیه عکس ها به ادامه مطلب بروید
ادامه مطلب ...

مجیدی: به هواداران قول می‌دهیم مقابل پاختاکور سربلند باشیم

http://www.footiran.com/image.php?u=37043&dateline=1270747883

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی با پاختاکور درباره وضعیت خود اظهار داشت: متأسفانه در دو بازی گذشته استقلال مصدوم بودم و این دو مسابقه را از دست دادم و نتوانستم به میدان بروم.
وی افزود: خدا را شکر می‌کنم که با تلاش پزشکان تیم توانستم به بازی پاختاکور برسم و در خدمت تیمم باشم.

کاپیتان استقلال خاطرنشان کرد: به هواداران قول می‌دهیم در بازی فردا مقابل پاختاکور سرافراز از میدان بیرون بیاییم. ما تیم آماده‌ای داریم و هدفمان صعود از گروه است.


www.abidelan.blogsky.com

استقلال قهرمان

کریم باقری به استقلال نمی‌آید/ صحبتی در مورد حضور او انجام نشده

http://newfun.ir/wp-content/uploads/2011/03/karimnewfun.ir_.jpg



به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که کریم باقری در گفتگو با علی فتح الله زاده و به شوخی اعلام کرده است فصل بعد به استقلال خواهد رفت و این خبر در یکی از روزنامه های صبح دوشنبه منتشر شده است، منصور پورحیدری واکنشی جدی به این خبر داشته است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال که همراه این تیم در تاشکند ازبکستان حضور دارد در گفتگو با سایت باشگاه گفته است:" نه! باز هم می‌گویم نه! چنین چیزی نیست. نه استقلال در این جهت اقدامی کرده، نه کریم باقری تمایل برای حضور در استقلال دارد. کریم بازیکن بزرگی است که از نظر اخلاقی هم در جمع بهترین‌ها قرار دارد. در مورد ایشان، بحثی در باشگاه استقلال نشده. تیم استقلال در همه زمینه‌ها حرفه‌ای عمل می‌کند، کریم نیز یک حرفه‌ای تمام عیار است. او به استقلال نمی‌آید."

کریم باقری که یکی از ماندگارترین بازیکنان فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس است، اواسط لیگ دهم به دنبال اختلاف نظری که با علی دایی پیدا کرد از جمع سرخپوشان جدا شد و خبر خداحافظی اش از دنیای فوتبال را اعلام کرد اما روز دوشنبه اعلام کرده احتمال بازگشتش به فوتبال وجود دارد.

استقلال در اندیشه امتیاز، ذوب‌آهن به دنبال حکم صعود


http://www.ipna.ir/upload/picture/634361_orig.jpg


هفته چهارم از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا که اولین هفته دور برگشت مرحله گروهی است از فردا (سه‌شنبه) و چهارشنبه هفته جاری در نقاط مختلف قاره کهن برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، استقلال و ذوب‌آهن 2 نماینده کشورمان روز سه‌شنبه مقابل حریفان خود به میدان می‌روند که استقلال به دنبال  امتیاز در تاشکند و ذوب‌آهن در خانه به دنبال صعود قطعی خود به مرحله بعد است.

پاختاکور ازبکستان- استقلال ایران

پاختاکور در هفته قبل و در ورزشگاه آزادی مغلوب استقلال شد تا از بخت کمی برای صعود برخوردار باشد و اگر در  این بازی خانگی مقابل استقلال نتیجه نگیرد دیگر صعود نخواهد کرد اما استقلال با برد مقابل این حریف ازبکی در هفته گذشته به رده دوم صعود کرد و حالا بالاتر از النصر عربستان قرار دارد تا رقابت بین 3 تیم السد قطر، استقلال و النصر عربستان برای صعود به مرحله نزدیک‌تر و جذاب‌تر شود.

برای این بازی گفته می‌شود فرهاد مجیدی هم مجوز حضور در میدان را از پزشک تیم خواهد گرفت تا پرویز مظلومی از تمام نفرات خود برای این بازی حساس  استفاده کند.

استقلال برای این بازی باز هم چشم به حرکات هوار محمد ملی‌پوش عراقی خود دارد که این بازیکن در چند بازی اخیر آبی‌پوشان بسیار مؤثر نشان داده و توان هجومی استقلال را به خصوص از جناح چپ بالا برده است. گرچه به جز هوار، مجیدی، برهانی و سیدصالحی به همراه جباری در خط هافبک و محمدی درون دروازه بازیکنان مؤثری هستند و پرویز مظلومی هم چشم امیدش به آنهاست تا تیمش 7 امیتازی شود.

در دیگر بازی این گروه که حساس هم است النصر عربستان در خانه میزبان السد قطر است و عربستانیها به دنبال انتقام از حریف قطری خود و جبران شکست بازی قبل مقابل همین تیم هستند.

ذوب‌آهن ایران- الریان قطر

ذوب‌آهن در خانه میزبان الریان قطر است و در هفته گذشته و در دوحه قطر شاگردان ابراهیم‌زاده همین حریف را با 3 گل در هم کوبید تا با 7 امتیاز صدرنشین گروه D شوند. ذوبی‌ها در این بازی می‌توانند با شکست حریف 10 امتیازی شود و حکم صعود خود را قطعی کنند. ابراهیم‌زاده برای این بازی نمی‌تواند از کاپیتان خلاق و بازیساز  خود یعنی قاسم حدادی‌فر استفاده کند چراکه وی به دلیل 2 اخطاره بودن محروم است. البته روی کاغذ ذوبی‌ها مشکلی برای این دیدار خانگی ندارند و می‌توانند با شکست حریف صعود به مرحله بعد را جشن بگیرند.

برنامه بازیهای روز سه‌شنبه 30 فروردین به شرح ذیل است:

گروه B

*ساعت 30/17: پاختاکور ازبکستان- استقلال ایران (ورزشگاه ملی تاشکند)

*ساعت 10/22: النصر عربستان- السد قطر (ورزشگاه ملک فهد ریاض)

گروه D

*ساعت 20: ذوب‌آهن ایران- الریان قطر (ورزشگاه فولادشهر اصفهان)

*ساعت 20: الامارات امارات- الشباب عربستان (ورزشگاه الامارات رأس خیمه)

اکبرپور: عاشق استقلالم

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTyuDs0Kk9GE93pJ3Fi4BVQQINGauGbfbqmbaRI6CqHhBzs678O

حالا شاید اکبرپور دلش بخواهد زمان یک سال به عقب برگردد و آن تصمیم اشتباه را نگیرد. اکبرپور در حالى که هنوز تحت تاثیر بازى جنجالى و بحث برانگیز با پرسپولیس بود در مورد اتفاقات این بازى و مسائل دیگر حرف زد. با ما همراه باشید:




دیدارى که براى شما حکم مرگ و زندگى داشت با چه وضعیتى به پایان رسید؟!
- بله، البته ما نمردیم بلکه ما را به زور کشتند. فکر نمى کنم ۳ امتیاز گرفتن آنقدر ارزش داشته باشد که به هر قیمتى بخواهند آن را به دست بیاورم. در تمام عمر ورزشى ام چنین اتفاقى را ندیدم. پرسپولیسى ها مى گویند گلر ما وقت کشى مى کرد. ما این بازى برایمان حساس بود ولى پرسپولیس مى خواست پنجم شود حالا هفتم جدول مى شود یعنى عظمت پرسپولیس همین بود؟! فکر مى کنید تماشاگران پرسپولیس به این امر راضى بودند. البته دوستان داور ما هم کم زحمت نکشیدند.


چه ربطى به داور دارد؟!

- ربطى ندارد؟! داور با آبروى ما بازى کرد بهتر است بپرسید چه کار نکردند.
خب چه کار نکردند؟! - اخراج مهدى محمدى درست بود. داور ۳ پنالتى ما را نگرفت، تمام سوت هایش را براى پرسپولیس زد و همه دیدند که ما زورمان به پرسپولیس رسید و با اینکه ۱۰ نفره بودیم خیلى خوب بازى کردیم اما در زمین جوانمردانه بازى نکردند و داور هم به نفعشان گرفت.
شما که تیم کهکشانى بودید چرا گذاشتید کار به اینجاها برسد که محتاج این ۳ امتیاز براى سقوط نکردن باشید، این همه هفته براى جبران وقت داشتید؟
- تیمى که لیدر نداشته باشد همین بلا سرش مى آید. ما لیدر نداشتیم که تیم مان را جمع و جور کند وگرنه تیم بدى نداشتیم.
یعنى به نظر تو لیدر نداشتن این قدر در یک تیم اثر مى گذارد؟!
- منظورم آن لیدرى که شما فکر مى کنید نیست. منظورم هدایت کننده تیم است، یک مرد سرد و گرم چشیده در فوتبال که باتجربه باشد.
اما استیل آذین پروین را آورد، شخصى که سال ها به خوبى پرسپولیس را جمع و جور کرد یعنى نتوانست از پس تیم شما بربیاید؟ - به هرحال تیمى که شرایطش بد مى شود و در بحران قرار مى گیرد بزرگترین فرد هم بیاید سخت است که آن را از بحران دربیاورد البته باز هم باید بگویم به کمیته داوران امسال تبریک مى گویم. داوران امسال گل کاشتند و به بهترین نحو داورى کردند! هر چند که هر چیزى بگوییم باید در کمیته انضباطى جواب دهیم. به نظرم این بازى اگر ۵ دقیقه دیگر طول مى کشید مثل بازى پاس و راه آهن مى شد.
بعد از اینکه پرسپولیس گل دوم را زد به طرف دایى رفتى و صحبت هایى با او انجام دادى چه مى گفتى؟ - یک صحبت خصوصى با ایشان داشتم. در مورد خودش با او صحبت کردم.
چه صحبتى؟ - به ایشان گفتم برایم اسطوره بودى اما این اسطوره شکست. به نظرم در روز بازى فقط پرسپولیس سرشکسته از بازى بیرون رفت. به دایى هم گفتم این رسم پهلوانى و لوطى گرى نبود، به چه قیمتى بردید؟ پرسپولیس با این کار خودش را خراب کرد. یعنى کار این تیم به جایى رسیده که اینطورى مى برد. بعد از بازى هم گفتم اینها که دلشان اینقدر کوچک است همینطور مى شود که استقلال رفت و برگشت آن تیم را مى برد.
دایى هم پاسخ این حرف هایت را داده. - ایشان چه گفته؟
گفته شما که در جدول شانزدهم هستید براى چه به این روز افتاده اید؟ - تشکر مى کنم از ایشان درست مى گویند ما اگر وجدان داشتیم اینجا نبودیم. تیم با آن همه مهره که نباید به چنین روزى بیفتد. من هنوز رسم بزرگى را بلدم پس نمى خواهم رودرروى دایى صحبت کنم و جواب ایشان را بدهم و تمام پاسخ هایم را به پرسپولیس مى دهم. این دنیا دار مکافات است و همین جا باید تسویه حساب کنیم. پرسپولیسى ها اشک رفقاى خود را درآوردند. سوشا بچه بود مى توانست از این میدان خیلى چیزها یاد بگیرد. رسم مردانگى و پهلوانى را اما پرسپولیسى ها چه چیزى به او یاد دادند به او یاد دادند که به هر قیمتى که شده در زمین پیروز بشود. واقعا از ته دل براى این تیم متاسفم و به شما قول مى دهم که این تیم در سه جام هیچى نمى شود.
این شکست باعث شد تا هدایتى تیم را منحل کند به نظر مى رسد او این کار را انجام داده تا به این بهانه پول شما را ندهد؟ - به نظر شما حق ندارد؟! به نظر من که حق دارد هر تصمیمى بگیرد براى این تیم زحمت کشیده است. اگر من اکبرپور به خاطر باخت ها ۵ شب نخوابم هدایتى ۱۰ شب خوابش نمى برد. هر کارى مى کند حق دارد.
بعد از زدن گل عکس مرحوم جورابلو را نشان دادى به نظر مى رسید این کار تو چراغ سبزى براى استقلال بود؟ - عزت را خدا مى دهد نه کس دیگرى. مرحوم جورابلو همیشه به من مى گفت چرا به پرسپولیس گل نمى زنى به دلم افتاده بود که گل مى زنم به همین خاطر عکس جورابلو را روى پیراهنم گذاشتم تا به این وسیله دل خانواده جورابلو را شاد کنم.
حالا که این اتفاقات افتاده و استیل آ ذین به لیگ یک سقوط کرده پشیمان نیستى که از استقلال جدا شدى؟ - من الان هیچ صحبتى از پشیمانى نمى کنم. خدا را شکر سالمم و لقمه حلال سر سفره خانواده ام مى آورم. من هنوز بازیکن استیل آذین هستم اما واقعا عاشق استقلالم و آرزو مى کنم که دوباره با شماره ۱۰ استقلال در استادیوم آزادى بازى کنم.
با این اوصاف نتیجه مى گیریم فصل آینده پیراهن استقلال را مى پوشى. - من دوست دارم اما از کجا معلوم استقلالى ها من را دوست داشته باشند، هنوز به من پیشنهادى نداده اند.
در اواسط فصل که بحث بازگشت به استقلال جدى شده بود؟
- الان صحبتى نشده با آقاى نظرى و فتح الله زاده دوست هستم و هر دو، سه روز یک بار با نظرى صحبت مى کنم اما معلوم نیست که آنها مایل به بازگشت من باشند.
تکلیف استیل آذین چه مى شود؟ - خبرى ندارم، اما زود است که درباره تکلیف استیل آذین و بحث جدا شدن من از این تیم صحبت کنیم.