استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

پیروزی استقلال برابر آبی پوشان اهوازی

تیم فوتبال استقلال تهران در حالی موفق شد در دیداری تدارکاتی برابر همتای آبی پوش اهوازی اش به پیروزی پرگلی دست یابد که تا دقیقه 79 مقابل این تیم متوقف شده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران عصر چهارشنبه در دیداری تدارکاتی برابر استقلال اهواز به میدان رفت که در نهایت موفق شد برابر میهمان خود به پیروزی 4 بر 2 دست یابد.

نیمه نخست این دیدار که در ورزشگاه دستگردی و برابر حدود 1000 تماشاگر برگزار شد با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم ابتدا تیم استقلال اهواز با اشتباه مجتبی جباری در ارسال پاس به عقب و خطای عمران زاده روی شریفات در محوطه جریمه صاحب ضربه پنالتی شد که میداوودی در دقیقه 50 این توپ را به گل برتری آبی پوشان اهواز تبدیل کرد.

در دقیقه 62 این دیدار غلامرضا عنایتی یک ضربه پنالتی را از دست داد اما امید روانخواه در دقیقه 64 و فرهاد مجیدی در دقیقه 70 دروازه استقلال اهواز را باز کردند تا شاگردان صمد مرفاوی از میهمان خود پیش بیفتند. البته این برتری 2 دقیقه بیشتر دوام نداشت زیرا میداوودی در دقیقه 72 گل تساوی استقلال اهواز را به ثمر رساند.

در نهایت آرش برهانی آقای گل هشتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر موفق شد در دقایق 79 و 81 دروازه شاگردان خداداد عزیزی را باز کند تا استقلال تهران در این دیدار تدارکاتی برابر میهمان آبی پوش اهوازی اش به برتری دست یابد. 

محمد محمدی، بیژن کوشکی، هادی شکوری، حنیف عمران زاده، حسین کاظمی، هاشم بیگ زاده، فابیو جانواریو، فرهاد مجیدی، رضا عنایتی، سیاوش اکبرپور و مهدی سیدصالحی برای تیم استقلال در نیمه نخست به میدان رفتند اما صمد مرفاوی برای نیمه دوم از وحید طالب لو، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، مهدی امیرآبادی، حنیف عمران زاده، امید روانخواه، مجتبی جباری، کیانوش رحمتی، فرهاد مجیدی، رضا عنایتی، آرش برهانی استفاده کرد.

نادر غبیشاوی (46- حمیدرضا بابایی)، فرانک آتسو، امیرحسین یوسفی (27- افشین کمایی)، حمیدرضا رجبی، مهدی دغاغله (35- اسماعیل شریفات)، محمد فعال، مصطفی بیژنی، محسن ارزانی، امیر شریفی، احمد مقدسی پور (40- میلاد میداوودی) و حسین ماهینی هم بازیکنان استقلال اهواز در این دیدار بودند.

حضور امیرواعظ آشتیانی و مرتضی محصص در ورزشگاه و هوشنگ نصیرزاده در کنار نیمکت کادر فنی استقلال اهواز از نکات جالب توجه این دیدار محسوب می شد.


                                                                     

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد