استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

ادعای سیاوش اکبرپور : استقلال خانه من است !!!


http://www.footballiran.ir/Images/News/Larg_Pic/22-5-1389%5CIMAGE634173012524375000.jpg

سیاوش اکبرپور پنا، اظهارداشت: من سال خوبی را در تراکتورسازی سپری کردم و هنوز تکلیفم با این تیم معلوم نیست. در تبریز احساس راحتی می کردم و با آرامش فوتبالم را بازی کردم. تراکتورسازی یکی از تیمهایی است که بهترین هواداران را در اختیار دارد که واقعا به بازیکنان انگیزه و دلگرمی می دهند. این تیم با چنین هوادارانی می تواند در آسیا هم نتایج خوبی کسب کند.


وی در پاسخ به این سوال که برای فصل آینده چه تصمیمی گرفته؟ گفت: فعلا کنار خانواده ام در حال استراحت هستم. من فصل خوبی را در تراکتورسازی پشت سر گذاشتم و در حال حاضر از چند تیم پیشنهاد دارم. می خواهم همه پیشنهاداتم را بررسی کنم تا بتوانم بهترین تصمیم را برای فصل آینده بگیرم.

اکبرپور درباره احتمال حضورش در استقلال گفت: بهترین خاطرات فوتبالی من در استقلال رقم خورده اند. اتفاقاتی باعث شد من از این تیم جدا شوم اما صادقانه می گویم خیلی دوست دارم دوباره به استقلال برگردم و فصل آینده برای این تیم بازی کنم. استقلال خانه من است و باید ببینم شرایط برای بازگشت مهیا هست یا نه. به احتمال زیاد ظرف چند روز آینده تیمم را معرفی می کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد