استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

مظلومی : نصف تیم ملی را به استقلال بیاوریم کار تمام است !

مظلومی : نصف تیم ملی را به استقلال بیاوریم کار تمام است !


http://khouznews.ir/files/fa/news/1390/2/12/901_875.jpg

با وجود اینکه اعلام کرده بودید تمرینات با جدیت و نفرات بیشتری برگزار می‌شود، اما باز هم استقبال کمی از تمرینات استقلال می‌شود. چرا؟هنوز تکلیف تعدادی از بازیکنان ما مشخص نشده است. اما اینها دلیل نمی‌شود و برای بازیکنانی که با ما قرارداد دارند، غیبت رد کرده و جریمه سنگینی برای آنها در نظر گرفته‌ایم.
وضعیت دیگر بازیکنان چه شد؟سه بازیکن دیگر از لیگ برتر و چند بازیکن خارجی مدنظر ما هستند و در اردوی کردان تیم کامل خواهد شد.
درباره مشکلات مالی صحبت می‌کنید؟هنوز از لحاظ مالی مشکل داریم. فکر می‌کنم باید مسوولان نسبت به باشگاه تعهدات خود را انجام دهند و تا پول نرسد نمی‌توانیم حرکت کنیم و توان مقابله با تیم‌های تا دندان مسلح را نداریم. ما تیم آسیایی هستیم و نباید در آسیا زنگ تفریح باشیم. این مساله نیاز به این دارد و انتظار هواداران به خصوص طرفداران استقلال این است که مسوولان کمک کنند و به ما بودجه‌ای بدهند. در این بین فتح‌ا...‌زاده نهایت تلاش خود را انجام می‌دهد که به باشگاه پول تزریق کند اما برخی از بازیکنان که روی پول‌های خود حساب باز کرده‌اند حتی از دو سال پیش طلب دارند و با مشکلاتی مواجه شده‌اند. در مجموع باشگاه استقلال به تعهدات مالی‌اش عمل خواهد کرد و مطمئنا از این شرایط خارج خواهد شد.
فکر نمی‌کنید با جذب بازیکنان بزرگ تیم در فصل آینده دچار مشکل شود؟ما بازیکنان خوبی را از دست دادیم. آنها نفراتی بودند که برای هر تیمی نعمت هستند ولی در تاکتیک‌های من جا نداشتند. یکسری از این نفرات، بازیکن آزاد بودند ولی تمایلی به تمدید قرارداد با آنها نداشتیم. فصل گذشته در برخی پست‌ها نفرات زیادی داشتیم و باید جابه‌جایی صورت می‌گرفت. در حال حاضر 5 بازیکن طراز اول و ملی‌پوش مدنظر ما هستند که یکی از آنها در پست دروازه‌بانی است. اگر در سایر نقاط دچار مشکل شدیم بازیکن خارجی جذب خواهیم کرد.
اینکه شنیده می‌شود مهدی رحمتی مبلغ زیادی از باشگاه استقلال خواسته است، صحت دارد؟این مبالغی که بحثش مطرح است وجود ندارد و باشگاه ما هم از این پول‌ها ندارد که به بازیکنی بدهد. طبق عرفی که فدراسیون در نظر گرفته باشگاه به بازیکنان پول پرداخت خواهد کرد.
یعنی مهدی رحمتی با 350 میلیون به استقلال می‌آید؟بحث 350 میلیون و ارقام نیست. من درباره مبلغ صحبتی نمی‌کنم ولی باشگاه یکسری تبصره‌هایی قائل است که در قرارداد بازیکن گنجانده می‌شود. اعتقاد من این است که چهار تیمی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند باید دستشان نسبت به دیگر تیم‌ها باز باشد. چون آنها نماینده ایران هستند.
با وجود این نفراتی که مدنظر شما هستند قول قهرمانی می‌دهید؟استقلال همیشه مدعی قهرمانی است وحتی سال گذشته که با آن شرایط تیم بستیم جزو مدعیان قهرمانی بود. شاید اگر مسائل فنی و داوری پیش نمی‌آمد قهرمان می‌شدیم. ما هدف‌مان این است که امسال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مراحل بالاتر برویم، چون تیم ما همیشه در لیگ برتر مدعی خواهد بود.
بحث حضور انصاری‌فر چه شد؟ ظاهرا این بازیکن با باشگاه پرسپولیس هم صحبت کرده است؟با این بازیکن به توافق نرسیدیم و حتما به این خاطر بوده که راهی باشگاه پرسپولیس شده است. در هر صورت باشگاه طبق توانایی و بضاعت مالی خود با بازیکنان مذاکره می‌کند و در این بین با آنها قرارداد می‌بندند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد