استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

پورحیدری: به رحمتی گفتم اگر خودت هم نمی‌آیی...

پورحیدری: به رحمتی گفتم اگر خودت هم نمی‌آیی شرایط حضور حسینی را فراهم کن

http://media.farsnews.com/Media/8904/Images/jpg/A0881/A0881144.jpg
به گزارش خبرگزاری فارس، منصور پورحیدری در خصوص آخرین وضعیت استقلال عنوان کرد: از روز گذشته تمرینات آماده‌سازی تیم را شروع کردیم و قصد داریم تیم سرحالی را راهی مسابقات کنیم. طبق برنامه‌ای که کادر فنی به ما ارائه کرده این هفته به صورت دونوبتی تمرین خواهیم کرد و بازیکنان کار وزنه و بدنسازی را انجام می‌دهند.

وی در خصوص حضور مربی بدنساز فصل گذشته پرسپولیس در جمع آبی‌پوشان گفت: آقای مولایی از روز گذشته به جمع ما اضافه شد و کارش را آغاز کرد. در تمرینات دیروز غایبانی داشتیم که بعضی از آنها به سفر خارج از کشور رفته‌اند و برای بازگشت مشکل دارند. مجتبی جباری تماس گرفته و اطلاع داده که هرچه سریع‌تر خود را به ایران خواهد رساند. آرش برهانی نیز روز گذشته 4 صبح به تهران رسید و نتوانست در تمرین شرکت کند اما غیبت این بازیکنان محاسبه و اعمال خواهد شد.

پورحیدری از جریمه 5 میلیون تومانی برای غایبان خبر داد و گفت: آقای مظلومی لیست غایبان هر تمرین را به من ارائه می‌کند و من نیز جدولی تهیه می‌کنم و به کمیته انضباطی باشگاه تحویل خواهم داد.

سرپرست تیم استقلال در خصوص مراحل جذب بازیکنان جدید برای استقلال تصریح کرد: بازیکنانی که در لیست مظلومی هستند به باشگاه می‌آیند. فکر می‌کنم نسبت به نقل و انتقالات سال گذشته جلوتر هستیم و تا به امروز سه بازیکن جذب کرده‌ایم و سه بازیکن دیگر از لیگ برتر می‌توانیم جذب کنیم. انشاء‌الله تا آخر هفته تکلیف این بازیکنان روشن خواهد شد.

پورحیدری افزود: برخی از بازیکنان درگیر تسویه‌حساب‌های خود هستند و یا قرارداد مشروط دارند. باشگاه استقلال با بازیکنی که قرارداد داشته باشد صحبت نخواهد کرد و تنها سراغ بازیکنان آزاد خواهد رفت.

وی در خصوص پیوستن مهدی رحمتی به استقلال و اینکه یکی از شروط این دروازه‌بان، حضور سیدجلال حسینی در این تیم است، اظهار داشت: چنین مسئله‌ای نیست ولی یکی از صحبت‌های من با مهدی رحمتی این بوده که اگر خودت هم به استقلال نمی‌آیی با حسینی صحبت کن تا او به تیم ما بیاید چرا که جلال حسینی یکی از با‌اخلاق‌ترین بازیکنان فوتبال ما محسوب می‌شود.
سرپرست تیم استقلال درباره شایعه کنار گذاشته شدن عمران‌زاده در صورت پیوستن حسینی به استقلال گفت: عمران‌زاده بازیکن ما است و چنین مسئله‌ای صحت ندارد.

پورحیدری در خصوص رفتن یورگن گده گفت: روز آخر که ایشان قصد داشت به مرخصی رود هیچ صحبتی با من انجام نداد، البته او یک مربی حرفه‌ای است و قرارداد نداشت و به ذوب‌آهن پیوست. محمود فکری نیز مربی جوانی است و علاقه‌مند به پیشرفت، آن‌طور که من شنیده‌ام فکری در کنار مرفاوی در کرمان فعالیت خود را ادامه می‌دهد. پس از اضافه شدن مولایی به عنوان بدنساز به دنبال استخدام یک مربی خارجی هستیم و امیدواریم مربی مدنظر ما در حد بالا باشد و بتواند به ما کمک کند.

وی از برگزاری اردوی کردان و ترکیه خبر داد و گفت: قرار است چند روز در کردان حضور داشته باشیم و در صورتی که همه چیز سر جای خود باشد و تکلیف استقلال توسط سازمان و وزارت ورزش مشخص شود اردوی ترکیه را برگزار خواهیم کرد.

پورحیدری در خصوص اظهارنظر عزیز محمدی مبنی بر زیاده‌خواهی برخی از بازیکنان گفت: وقتی با مدیر برنامه‌های بازیکنان صحبت می‌کنیم می‌بینیم که رقم آنها آن طور که عنوان می‌کنند نیست ولی با تمام احترامی که برای فدراسیون و سازمان لیگ قائل هستم اعتقاد دارم سقف قرارداد برای بازیکنان درست نیست و این قانون باید برای باشگاه‌ها رعایت شود چون دولت به ما پول می‌دهد و نمی‌توانیم خودمان درآمدزایی داشته باشیم.

پورحیدری در خصوص سفر مظلومی به برزیل خاطرنشان کرد: در صورتی که تیم جمع شود و بازیکنان در کنار هم قرار بگیرند، ایشان راهی برزیل خواهند شد تا چند بازیکن خوب خارجی را مدنظر قرار دهد. هر سال ما از طریق سی دی بازیکن می‌گیریم و البته ضربه می‌خوریم.
انتهای پیام
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد