استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

سیدصالحی: از سفر برگردم با استقلال مذاکره می‌کنم

سیدصالحی: از سفر برگردم با استقلال مذاکره می‌کنم



http://parsiansport.com/uploads/posts/1308942407.jpg

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: در سفر هستم و وقتی بازگردم با باشگاه استقلال مذاکره می‌کنم.


مهدی سید صالحی در مورد اینکه برای فصل بعد قراردادش را با استقلال تمدید می کند یا خیر اظهار داشت: هنوز چیزی معلوم نیست. در سفر هستم و وقتی برگردم به باشگاه استقلال می روم و با مسئولان مذاکره می کنم.

وی در مورد عملکردش در فصل گذشته گفت: از شرایطی که داشتم راضی بودم. گل های خوبی برای استقلال زدم و فکر می کنم تاثیرگذاری داشتم.

سید صالحی در خصوص پیشنهاد تراکتورسازی گفت: قسمتم هر چه باشد همان می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد