استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

آغاز تمرینات استقلال با 9 بازیکن

آغاز تمرینات استقلال با 9 بازیکن



http://www.18ghadam.ir/images/team/original/2.jpg

دور جدید تمرینات استقلال از امروز در زمین شماره 3 آزادی آغاز شد.
 به گزارش گل به نقل از ایسنا ، تعداد بازیکنان حاضر در تمرین استقلال به اندازه انگشتان دو دست هم نرسید. در تمرین امروز فقط 9 بازیکن در آن حضور داشتند. جواد شیرزاد، مهدی امیرآبادی، اسماعیل شریفات و تعداد دیگری از بازیکنان استقلال در تمرین حضور داشتند.
در ابتدای تمرین بازیکنان با دویدن دور زمین و انجام حرکات کششی، زیر نظر بهتاش فریبا و حسین تراب‌پور به گرم کردن بدنهای خود پرداختند. بازیکنان سپس در قالب دو تیم به فوتبال درون‌گروهی پرداختند و در پایان با دویدن دور زمین به سرد کردن بدنهای خود پرداختندحدود 20 نفر از تمرین استقلال دیدن کردند.
 پرویز مظلومی پس از تمرین امروز درباره حضور نداشتن تعداد زیادی از بازیکنان استقلال اظهار کرد: تعدادی از بازیکنان خارج از کشور هستند و عده‌ای نیز شهرستان هستند و در چند روز آینده به ما ملحق می‌شوند. سال گذشته نیز همین طور بود. شروع تمرین‌ها معمولا به این شکل پیش می‌رود. 5 روز اول تمرین‌ها را برای جمع کردن تیم قرار دادیم.
وی با اشاره به جریمه بازیکنان بیان کرد: شاید بازیکنان پولدارتر شده‌اند و وقتی که فهمیدند جریمه در نظر گرفته شده 5 میلیون تومان است به این نتیجه رسیدند که مبلغ زیادی نیست و به همین دلیل نیامدند. بازیکنانی که قرارداد دارند و به طور رسمی قرارداد بسته‌اند از امروز جریمه می‌شوند. از هفته بعد که اردوها شروع می‌شود تمرین‌ها به طور جدی پیگیری خواهد شد. تمرین‌های این هفته بیشتر حالت تفریحی دارد تا زمانی که بدنساز تیم مشخص شود و بتوانیم به طور جدی کار را آغاز کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد