استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

سایت باشگاه استقلال : گده ما را قال گذاشت و رفت

گده به باشگاه ذوب آهن پیوست 


http://en.trend.az/news_photos/Hans_Yurgen_Gede_050908.jpg

 این ادعای سایت باشگاه استقلال است که یورگن گده برای غافلگیر کردن همه از جمله همکاران خود در تیم استقلال همه اصول را رعایت کرده است.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، خبر پیچیدن یورگن گده از استقلال به ذوب‌آهن، از خبرهای خاص روز پیش بود. مرد آلمانی که هفته پیش، اعلام شد مربی بدنساز استقلال هم هست، ناگهان و بدون مقدمه، سر از اصفهان درآورد، گده در این رهگذر-قال گذاشتن استقلال و غافلگیر کردن کادر فنی آبی‌پوشان -حتی با اصغر دلیلی، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن مذاکره کرده تا جانشین مجید صالح باشد.

مرد آلمانی، به دفتر روزنامه استقلال جوان آمد.مصاحبه‌ای مفصل انجام داد. از کوشش همه جانبه دکتر فتح‌الله‌زاده برای تشکیل یک تیم مقتدر یاد کرد تا به نوعی از ایشان تشکر کرده باشد و گفت:« یا قهرمان می‌شوی، یا ساکت را برمی‌داری و می‌روی.او خیلی زود بعد از بیان این سخن واضح و صریح که به هدف‌گذاری خود او اشاره می‌کرد، ساکش را برداشت و رفت. حالا استقلال است و همان هدف بلند قبلی: بازی در سه جام و حمله برای سه جام.

پیروزی در لیگ برتر و کسب عنوان قهرمانی، بازی‌های توفیق‌‌آمیز در لیگ آسیا و کوشش برای فینالیست شدن، فتح جام حذفی.استقلال تاریخ 65 ساله‌ای دارد. استقلال قهرمانی‌های بسیاری دارد. در تمام پیروزی‌های گذشته استقلال- منهای نیم فصل دوم سال 90-89- ردی از پای گده وجود نداشت. استقلال باز هم به راه خود ادامه خواهد داد.بدون یورگن گده،‌استقلال همچنان یک تیم بزرگ است. بازی‌های لیگ یازدهم این حقیقت را روشن می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد