استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

محمود فکری دلایل جدایی اش از استقلال را تشریح کرد .

محمود فکری دلایل جدایی اش از استقلال را تشریح کرد .


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSM5uj9fFnkzpR4SboP8Rs3sxu4eVk8nE4czq0r50aLhZTE7rtL&t=1

محمود فکری در گفت‌وگو یی  درباره تصمیمش برای جدایی از استقلال صحبت‌های زیر را انجام داد.

به نظر شما استقلال در نقل و انتقالات رضایت‌کننده عمل کرده است؟
تا اینجا نفراتی که گرفته شده خوب هستند. نفرات دیگری هم مد نظر باشگاه هستند که به زودی جذب می‌شوند.

پرویز مظلومی برای ارائه لیست مازاد و لیست خرید با شما مشورت کرد؟ به آن صورت، نه. درباره بیشتر نفراتی که خواسته شده جذب شوند یا جواب کنند با من مشورتی صورت نگرفت.

نباید از شما مشورت گرفته می‌شد؟ شاید از دوستان دیگری مشورت گرفتند و همانها کافی بوده است.

بعضی از نفراتی که ظاهرا در لیست مازاد هستند از این تصمیم ناراحتند. به هر حال مربی یک تیم حق دارد نفراتش را طبق میل خود انتخاب کند. فکر نمی‌کنم در این زمینه پنهان‌کاری صورت گرفته باشد و همه چیز شفاف مطرح شده است.

شنیده شده که نمی‌خواهید در استقلال به کارتان ادامه دهید؟ خودم تشخیص دادم با شرایطی که وجود دارد در تیم نمانم، بهتر است. شاید اگر شرایط عوض شود و اتفاق‌های دیگری رخ دهد بمانم اما با این شرایطی که هست نباشم؛ راحت‌ترم.

از چه شرایطی صحبت می‌کنید؟ باز نشود بهتر است. مسائل زیاد است و اگر بخواهم آنها را مطرح کنم باشگاه متضرر می‌شود. فعلا تصمیمی نگرفته‌ام و در صحبتی هم که با پرویز مظلومی داشتم او به من نگفت که بروم اما خودم به او گفتم دوست دارم شرایط برایم تغییر کند.

رفتن شما از استقلال در ماندن یا نماندن نظری جویباری تأثیر می‌گذارد؟ فکر نمی‌کنم تأثیری داشته باشد. اگر بخواهم بمانم یا نمانم با ایشان مشورت می‌کنم اما او در مورد خودش تصمیم نهایی را می‌گیرد. فقط می‌دانم که او به لحاظ شخصی گرفتاری‌های زیادی دارد.

صحبت از حضور ساکت الهامی یا سیروس دین محمدی به جای شما در استقلال است. به هر حال اگر قرار باشد من بروم باید یکی را بیاورند. شاید آدم‌های مختلفی مدنظرشان باشند.

نظر پرویز مظلومی در مورد تصمیم شما چه بود؟ در نشستی که با او داشتم در مورد وظایفی که این فصل می‌خواهم و در رابطه با جایگاهم در تیم صحبت‌هایی داشته‌ام. صحبت‌هایی که شد آنها را به نفع خودم ندیدم.

دنبال تأثیرگذاری بیشتری در تیم هستید؟ قطعا همین طور است. به هر حال من 20-15 سال است که در جریان کامل استقلال قرار دارم و با خیلی از مسائل روز این تیم از نزدیک آشنا هستم و به همین دلیل دوست داشتم مسئولیت بیشتری داشته باشم.

به نظر می‌رسد می خواهید فصل آینده با امیر قلعه نویی همکاری کنید. هنوز صحبتی با ایشان نداشتم و تا این لحظه پیشنهادی از طرف او به من نرسیده است.

شما هم از باشگاه استقلال طلب دارید؟ اگر همه پول گرفته باشند من هم گرفته‌ام ولی تا آنجایی که می‌دانم بازیکنان هم هنوز نتوانسته‌اند پول خود را بگیرند و من هم پولی نگرفتم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد