استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

دروازه‌بان تیم استقلال گفت: اختلاف مالی‌ام برای تمدید زیاد نیست

محمد محمدی در گفت‌وگو یی درباره مذاکرات امروزش با مسئولان استقلال اظهار داشت: امروز در باشگاه حاضر شدم و با مسئولان به جمع‌بندی لازم رسیدیم. برای من تنها چیزی که مهم بود، نظر مساعد پرویز مظلومی نسبت به خودم بود.


http://up.vatandownload.com/images/f4kx5y08p44ykk2wftg.jpg

وی افزود: با توجه به اینکه به خاطر خانواده‌ام می‌خواهم در تهران باشم، شرایط را برای ماندن در استقلال مساعد دیدم. البته اختلاف نظر مالی کوچکی داشتیم،‌ اما من رقم زیادی نخواستم. چون رقم قرارداد سال گذشته‌ام خیلی پایین بود،‌توقع داشتم شرایط برای فصل جدید بهتر شود.
دروازه‌بان استقلال تصریح کرد: امیدوارم این بحث مالی حل شود چون در جلسه امروز که با مظلومی و علی نظری جویباری داشتم وقتی دیدم به لحاظ فنی نقطه نظرات مشترکی داریم، درباره مسائل مالی صحبت کردم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد