استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

رحیمی: درباره پیوستنم به استقلال چیزی معلوم نیست

بازیکن فصل گذشته راه‌آهن گفت: با حضور در باشگاه استقلال خواسته‌هایم را مطرح کردم اما هنوز چیزی معلوم نیست.


http://www.footilio.com/uploadfiles/admin_Abozar%20Rahimi.jpg


ابوذر رحیمی درباره حضورش در باشگاه استقلال و مذاکره با مسئولان این باشگاه برای فصل بعد اظهار داشت: علی‌رغم میل باطنی‌ام می‌خواهم از راه‌آهن جدا شوم. این چند سالی که در راه‌آهن بودم به لحاظ مالی مشکلاتی داشتم.

وی افزود: امروز با حضور در باشگاه استقلال خواسته‌هایم را مطرح کردم اما هنوز چیزی معلوم نیست و از دو تیم لیگ برتری دو پیشنهاد مالی خیلی خوب و بهتر دارم.

رحیمی خاطرنشان کرد: من راه‌آهن را فراموش نمی‌کنم از این تیم به تیم ملی راه پیدا کردم و اگر امروز پیشنهادهای مختلفی دارم مدیون راه‌‌آهن هستم.

نظرات 1 + ارسال نظر
میلاد 1390/03/17 ساعت 09:51 ب.ظ

عزیزم یه تجدید نظر در مورد انتخاب تیم انجام بده آخه استقلالم شد تیم
فعلا که پرسپولیس قهرمانه نه استقلال
نه شوحی کردم هر کیو دوست داری داشته باش ایشاالله که موفق باشین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد