استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

تیموریان: با استقلال قرارداد نبسته ام ولی به نظر فتح الله احترام

ازآندرانیک تیموریان در خصوص دیدار امروز تیم ملی مقابل امیدها عنوان کرد: در این چند اردو تمرینات سنگینی را پشت سر گذاشتیم. هدف کی‌روش این است که همه بازیکنان را زیر نظر بگیرد. برای هماهنگی بین امید‌ها و بزرگسالان این مسابقه انجام شد و فکر می‌کنم تیم امید بازیکنان قابلی دارد و می‌تواند به المپیک صعود کند.

http://www.photoaman.com/images/galleries/20101206132506_home.jpg


تیموریان درباره اینکه فتح‌الله‌زاده سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرده این بازیکن را به خدمت می‌گیرند گفت: من چند پیشنهاد دارم و به نظر آقای فتح‌الله‌زاده نیز احترام می‌گذارم. هر جایی که به لحاظ فوتبالی بتوانم به خودم کمک کنم می‌روم و هنوز چیزی مشخص نیست.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد