استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

اولادی: می‌توانستیم با گلهای بیشتری استقلال را ببریم

تمام بازیکنان مقابل تیم سابقشان انگیزه دارند. مهرداد اولادی در فینال جام حذفی مقابل پرسپولیسی که در آن رشد کرده سراسر انگیزه است تا با گلزنی‌اش باعث موفقیت ملوان شود.

اولادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، مدعی شد که تمام تلاشش را خواهد کرد تا ملوان بعد از 19 سال قهرمان جام حذفی شود.

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSYoYN172tEXHOU3UgFJh0Bwhn8Eol4qkCKE76Qr6xt8Y7swhQvyQ&t=1

*استقلال را در انزلی شکست دادید و به فینال جام حذفی رسیدید، بازی مقابل آبی‌پوشان تهرانی چطور بود؟

- همه دیدند که ما با یک بازی منطقی و خوب توانستیم یک نتیجه خوب بگیریم و  استقلال را ببریم. البته می‌توانستیم گلهای بیشتری هم بزنیم اما شانس با ما یار نبود. مهم این بود که استقلال را ببریم و بعد از 19 سال به فینال جام‌حذفی برسیم که به هدفمان رسیدیم.

*استقلال در انزلی شانسی برای پیروزی نداشت؟

- نه تنها استقلال بلکه خیلی از تیمهای دیگر لیگ که به انزلی آمده‌اند نتوانسته‌اند بازی خودشان را به نمایش بگذارند و بر آنها غلبه کرده‌ایم. ما خارج از خانه یک مقدار مشکل داریم اما در خانه خودمان خوب نتیجه می‌گیریم. استقلال هم در این بازی 2 موقعیت داشت و یک گل زد اما تیم ما فرصتهای بیشتری داشت و با اینکه 10 نفره بودیم استقلال را شکست دادیم.

*به فینال جام حذفی رسیدید و باید در بازی رفت مقابل پرسپولیس بازی کنید، در مورد این دیدار صحبت می‌کنی؟

- خدا را شکر قرعه به این شکل است که بازی رفت در تهران است و دیدار برگشت در انزلی و همین قرعه این فرصت را به ما می‌دهد تا ما بهتر نتیجه بگیریم و با تمرکز بهتر قهرمان شویم. شانس ما و پرسپولیس برای قهرمانی 50- 50 است اما موقعیت ما بهتر است چون بازی برگشت در خانه خودمان است و بعد از 19 سال می‌توانیم قهرمان شویم. من تمام تلاشم را می‌کنم تا موفق شویم. برای پرسپولیس هم آرزوی موفقیت می‌کنم اما مطمئنا برای موفقیت و قهرمانی ملوان تلاش می‌کنم. باید در بازی رفت نتیجه خوبی بگیریم تا در بازی برگشت سربلند شویم و به قهرمانی برسیم.

*اوضاع پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنی؟

- من از شرایط پرسپولیس زیاد خبر ندارم و تمرکزم بیشتر روی تیم خودمان است. هر تیمی مقابل ما باشد هم برایم فرقی نمی‌کند و وظایف خودم را در زمین انجام می‌دهم تا مثل بازی قبل موفق شویم.

*پرسپولیس هم با شرایط موجود و انگیزه‌ای که تیم شما دارد می‌تواند به قهرمانی امیدوار باشد؟

- طبیعی است که آنها هم انگیزه دارند و قطعا تماشاگران زیاد به استادیوم آزادی می‌آیند تا از پرسپولیس حمایت کنند. آنها در لیگ نتیجه نگرفته‌اند و دنبال قهرمانی در جام  حذفی هستند. هر تیمی که از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند قهرمان می‌شود و دعا می‌کنم آن تیم ملوان باشد.

*اگر در جام حذفی هم به پرسپولیس گل بزنی مثل لیگ خوشحالی نمی‌کنی؟

- نه من هر جای دنیا که باشم و به پرسپولیس گل بزنم خوشحالی نمی کنم.

*اما گل می‌زنی؟

- اگر موقعیت باشد حتما گل می‌زنم وگرنه انشاءالله بچه‌های دیگر تیم گل بزنند تا موفق شویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد