استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

کی‌روش انتخابم نکند ناراحت نمی‌شوم/

هافبک ملی پوشان تیم فوتبال استقلال با ابراز تاسف از ناکامی این تیم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: حتی اگر کی روش مرا برای ترکیب نهایی انتخاب نکند ناراحت نمی شوم.

به گزارش خبرنگار مهر، ایمان مبعلی در پایان تمرین صبح یکشنبه تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان این مطلب افزود:  تیم ملی تمرینات خوبی را طی روزهای گذشته انجام داده و بازیکنان در قالب تیم های مختلف  بازیهایی را با هم انجام داده اند تا مربیان تیم ملی به شناخت لازم از آنها دست یابند. امروز هم تمرین خوب و پرفشاری داشتیم و عصر هم استراحت می کنیم تا فردا یک بازی دوستانه خوب را مقابل تیم امید برگزار کنیم.


http://cache.bordobakht.ir/images/site/news/0262/26230_fbede56f794101cb28b84e8ce631947c8caf62f2.jpg


وی افزود: هنوز در تمرینات تیم ملی کار خاصی را انجام نداده ایم و فوتبال  در قالب دو تیم کار اصلی ما بوده انشاءالله اگر کار تاکتیکی انجام دادیم می توانیم اظهار نظر کامل و درستی در خصوص عملکرد کارلوس کی روش داشته باشیم

هافبک ملی پوشان تیم فوتبال استقلال در خصوص ادامه همکاری اش با این تیم گفت: قرارداد من با باشگاه استقلال یک ساله بود که به اتمام رسیده و هنوز برای فصل پیش رو تصمیم نگرفته ام از تیم های اماراتی و قطری پیشنهادهایی دارم و حتی یکی دو تیم ایرانی هم به من پیشنهاد دادند اما پاسخی به درخواست های آنها نداده ام.

وی پیرامون عملکرد تیم فوتبال استقلال در فصل گذشته گفت: با شکست مقابل ملوان فصل برای ما به اتمام رسید. ما در هر سه جام مدعی بودیم. حتی در آسیا که نتوانستیم به مرحله دوم صعودکنیم فکر می کنم از دیگر تیم های همگروه خود بهتر بودیم. در جام حذفی هم حقمان حضور در دیدار فینال بود اما ملوان را دست کم گرفتیم و نتیجه را واگذار کردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در فهرست نهایی کارلوس کی روش خواهید بود یا نه گفت: هنوز کارهای تاکتیکی در تیم ملی انجام نشده تا مشخص شود بازیکن مورد نظر کارلوس کی روش هستم یا خیر. من 12 سال است که در اردوی تیم ملی حضور دارم اما هر بار به دلایل مختلف نتوانستم در ترکیب اصلی تیم ملی حضور داشته باشم. این بار هم نظر کارلوس کی روش شرط است او یک مربی خوب و بزرگ است و قطعا خودش تشخیص خواهد داد که چه بازیکنی باشد و چه بازیکنی نباشد.

وی در خاتمه تصریح کرد:  اگر کارلوس کی روش مرا برای همراهی تیم ملی انتخاب نکند و در ترکیب اصلی این تیم نباشم ناراحت نخواهم شد چرا که او مربی بزرگی است و قطعا هر تصمیمی بگیرد به سود تیم ملی و فوتبال ما خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد