استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

محرومیت دو بازیکن راه آهن لغو شد/رحیمی و نورمحمدی برابر استقلال

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیته انضباطی فدراسیون آرای خود را در خصوص دیدار تیم‌های پاس همدان و راه آهن شهرری صادر کرد. پس از تحقیقات و بررسی‌های کارشناسی و با توجه به اخبار و اطلاعات دریافتی از رسانه‌ها و دیدگاه اعضای کمیته داوران در خصوص داوری مسابقه پاس همدان - راه آهن شهرری، کمیته انضباطی در جمع بندی نهایی حکم دستور موقت خود برای حامد نورمحمدی و ابوذر رحیمی، دو بازیکن تیم راه آهن را به حالت تعلیق در آورده و این دو بازیکن می توانند تیم خود را در دیدار با استقلال تهران همراهی کنند.

همچنین براساس اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محرومیت کمال کامیابی نیا و ابراهیم کریمی به همراه مهدی تاتار و نیکجو، جریمه نقدی برای تیم‌های راه آهن شهرری و پاس همدان و نشست رسیدگی به تخلفات اعضای فوق در روز دوشنبه 5/2/90 به قوت خود باقی است.

پس از برگزاری دیدار جنجالی پاس همدان - راه آهن شهرری که به پیروزی یک برصفر میزبان همدانی انجامید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چهار بازیکن تیم فوتبال راه آهن شهرری را تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم خود محروم کرد و جرایمی را برای سرمربی و سرپرست تیم فوتبال این باشگاه درنظر گرفت.

دیدار تیم‌های راه آهن شهرری و استقلال تهران در چارچوب هفته سی‌ام مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت 19 امروز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

رفع تعلیق بازیکن تیم فولاد خوزستان
تعلیق انضباطی بختیار رحمانی، بازیکن تیم فولاد خوزستان و کاپیتان تیم فوتبال امید کشورمان که در بازی برابر تراکتورسازی تبریز مرتکب تخلفاتی شده بود، پس از برگزاری نشست کمیته انضباطی و توضیحات این بازیکن و عذر خواهی وی در خصوص اعتراض به داوری، رفع شد.

کمیته انضباطی با بررسی موضوع فعلا از صدور دستور موقت اجتناب کرده و در جلسه فوق العاده رسیدگی بعدی را انجام خواهد داد و در نهایت حکم قطعی را صادر خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد