استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

پاسخ مقامات عربی را در زمین فوتبال خواهیم داد



علی فتح‌الله‌زاده که امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت‌وگو می‌کرد از آنچه ناامن بودن برای برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا توسط عربستانی‌ها ادعا می‌شود، به شدت انتقاد کرد و گفت: اگر قرار بود مسائل امنیتی بازیکنان رعایت شود ما نباید به عربستان سفر می‌کردیم چرا که این کشور اکنون یکی از ناامن‌ترین کشورهای منطقه است.


وی با بیان اینکه عربستان شاهد قیام مردمی برای سرنگونی حکومت آل سعود است، گفت: دخالت سیاسیون در ورزش طبق قوانین فیفا ممنوع است و این افراد باید بدانند دخالت آنها در ورزش تنها شرایط را پیچیده‌تر خواهد کرد.

فتح‌الله‌زاده با بیان اینکه در صورتی که دولت جمهوری اسلامی ایران اجازه سفر باشگاه استقلال به عربستان را نمی‌داد قطعاً تبعیت می‌کردیم، گفت: ما یک باشگاه حرفه‌ای هستیم و رفتارمان را حرفه‌ای انجام می‌دهیم.

سرپرست باشگاه استقلال با بیان اینکه تیمش به صعود از گروه خود بسیار امیدوار است، گفت: ما ضمن احترام به تیم النصر عربستان به عنوان میهمان ایرانی‌ها، پاسخ مقامات عربی را در زمین فوتبال خواهیم داد و آنها هم نباید اجازه بدهند سیاسیون این کشور برای مقابله با ایران ورزش را ابزار کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد