استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

کوتاه از استقلال

غیبت امیرآبادی،کوشکی و کیانوش مقابل پاختاکور

با اینکه مربیان استقلال اظهار امیدواری کردند که این تیم قرار نیست با تیمی نصفه و  نیمه و بدون حضور بازیکنان اصلی خود برای بازی با پاختاکور ازبکستان آماده شود، اما در آستانه مصاف آبی ها با حریف ازبک، سه بازیکن این تیم حضور در این دیدار را از دست دادند و شرایط حضور مقابل پاختاکور را ندارند. پس از مصدومیت کیانوش رحمتی و مشکلات او برای حضور در ترکیب استقلال، وحید طالب لو هم به دلیل مصدومیت نمی تواند استقلال را همراهی کند و علاوه براین دو بازیکن، مهدی امیرآبادی نیز در این بازی آسیایی غایب است.البته شاید طالب لو مجبور باشد که روی نیمکت بنشیند.


کیروش مهمان ویژه دیدار استقلال و پاختاکور ازبکستان

کارلوس کیروش سرمربی جدید تیم ملی ایران برای تماشای دیدار استقلال – پاختاکور ازبکستان به ورزشگاه آزادی می رود. عباس ترابیان رئیس روابط بین المللی فدراسیون فوتبال و سرپرست کنونی تیم ملی ایران در این مورد گفت: کارلوس کی روش پرتغالی سرمربی جدید تیم ملی روز چهارشنبه برای تماشای دیدار استقلال و پاختاکور ازبکستان و ارزیابی بازیکنان ایرانی به ورزشگاه آزادی می رود.

 

ده درصد از جریمه استقلالی‌ها بخشیده شد

تیم فوتبال استقلال ایران که برای بازی سوم خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل پاختاکور ازبکستان آماده می شود، امروز آخرین تمرین خود را برگزار کرد. بازیکنان استقلال که هفته گذشته در لیگ برتر مقابل پرسپولیس به پیروزی رسیدند، امیدوار هستند تا نخستین برد خود را در آسیا بدست آورند. در حاشیه این تمرین که زیر بارش باران و در ورزشگاه آزادی برگزار شد، علی فتح الله زاده سرپرست آبی پوشان حضور داشت و عملکرد بازیکنان را زیر نظر گرفت.

فرهاد مجیدی از فتح الله زاده خواست تا پایان تمرین حضور داشته باشد. زمانی که تمرین به پایان رسید، بازیکنان از سرپرست باشگاه در خواست کردند تا جریمه 10 درصدی آنها را ببخشد و با توجه به شرابط مناسب استقلال در این روزها، فتح الله زاده به آنها پاسخ مثبت داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد