استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

غیبت مجیدی و عمران‌زاده و تشکر مظلومی از استقلالی‌ها

http://www.pic.iran-forum.ir/images/ufo4hs8ns8bovvlrq3om.jpg


به گزارش خبرگزاری فارس، استقلال از ساعت 12 امروز دومین تمرین خود را پس از پیروزی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه نوبنیاد برگزار کرد.
در ابتدای تمرین پرویز مظلومی ضمن تشکر از سایر بازیکنان به خاطر بازی خوب مقابل پرسپولیس و کسب 3 امتیاز در دربی 70 از آنها خواست برای دیدار مقابل پاختاکور با روحیه مضاعف تمرین کنند، زیرا این دیدار حساس است و پیروزی در این مسابقه می‌تواند به صعود استقلال کمک کند.
* حنیف عمران‌زاده و فرهاد مجیدی با کسب اجازه از مربیان در تمرین امروز حضور نداشتند، ضمن آنکه منصور پورحیدری به علت سرماخوردگی در تمرین شرکت نکرد.
* علی نظری جویباری قائم مقام باشگاه در تمرین حضور داشت و با بازیکنان صحبت کرد و به آنها بابت پیروزی در دربی 70 تبریک گفت.
*‌ ایمان مبعلی به همراه یکی از نزدیکانش در تمرین شرکت کرد.
* محمد محمدی و هادی شکوری در ابتدای تمرین جدا از سایر بازیکنان دور زمین می‌دویدند و سپس در کارهای گروهی شرکت کردند.
* مازیار شعبانی دروازه‌بان جوان استقلال به دلیل مصدومیت در تمرین حضور نداشت و از روی نیمکت حرکات دیگر بازیکنان را نظاره کرد.
* تمرین امروز استقلال بیشتر به کارهای هوازی اختصاص داشت و در پایان بازیکنان تنها در قالب دو تیم به فوتبال درون تیمی پرداختند.
بازیکنان تیم استقلال فردا به خاطر روز طبیعت به استراحت می‌پردازند و از روز دوشنبه از ساعت 17 در ورزشگاه نوبنیاد تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.
استقلال چهارشنبه 17 فروردین در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا میزبان پاختاکور خواهد بود.


نظرات 1 + ارسال نظر
ب 1390/01/12 ساعت 09:22 ب.ظ

استقلال لاشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد