استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

فیلیپ دسوزا ی برزیلی قهر کرد


http://media.farsnews.com/Media/8904/Images/jpg/A0883/A0883690.jpg


انگار قرار نیست باشگاه استقلال تهران در آستانه دربی حساس پایتخت رنگ آرامش را به خود ببیند،پس از جنگ و جدل سرپرست و مسوولان باشگاه استقلال با علی فتح الله زاده بر سر بخشش جباری،حالا قهر فیلیپ دسوزا برای مظلومی دردسری جدید درست کرده تا او در آستانه این بازی حساس با مشکلی جدید رو به رو شود.




فیلیپ دسوزا که در این فصل بارها با بدقولی مدیران باشگاه استقلال رو به رو شده بود، در آستانه دربی هفتادم به دلیل پرداخت نشدن رقم قراردادش از سوی علی فتح الله زاده با حالت قهر تمرینات تیم فوتبال استقلال را ترک کرد تا مظلومی در آستانه بازی حساس مقابل پرسپولیس یک بار دیگر دچار چالش شود.

گفته می‌شود دسوزا برزیلی اعلام کرده است تا زمانی که پول او پرداخت نشود وی حاضر نیست در تمرینات استقلال حاضر شود اما با این که این بازیکن برزیلی مدیران آبی‍پوشان پایتخت را تهدید کرده شنیده می‌شود مدیران استقلال در تلاشند از طریق مدیر برنامه این بازیکن که از نزدیکان پرویز مظلومی به حساب می‌آید را متقاعد کنند تا زمینه بازگشت دسوزا را فراهم آورند تا استقلال از غیبت او متحمل خسارت نشود.

حال باید دید که آیا مدیران استقلال می‌توانند دسوزا را به تمرینات بازگردانند یا این که مجبورند سر کیسه را شل کنند و پول او را پرداخت کنند تا بازیکن برزیلی در تمرینات استقلال آفتابی شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
میترا 1390/01/07 ساعت 06:42 ب.ظ http://pouyacarpet.mihanblog.com/

2.716049360422.25394624862سلام
جالب بود
پیش منم بیا
بلاگ من در مورد
کار در منزل برای خانمای باذوقه
اگه خواستی منو با همین عنوان لینک کن و بگو به چه اسمی لینکت کنم
و یه چیز دیگه وبلاگ منو با اینترنت اکسپلورر باز کن که خوشگلتره
منتظرتم مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد