استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

فرهاد جهانی شده، صمد فراری شده





به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های استقلال و راه‌آهن از هفته سی و سوم لیگ برتر در شرایطی برگزار شد که که دوم شدن آبی‌پوشان پایتخت به شکست پرسپولیس و ذوب آهن بستگی داشت. 

حدود 10 هزار هوادار استقلال که برای تیم خود به ورزشگاه آزادی آمده بودند، از ابتدای مسابقه پیگیر نتایج دیدار این تیم‌ها بودند. در لحظاتی که ابومسلم به گل پیروزی رسید، ورزشگاه خوشحال از شکست پرسپولیس و به دنبال نتیجه دیدار ذوب‌آهن بود. 
از سویی، فرهاد مجیدی که پیش از سفر به امارات با یک عکاس درگیری لفظی پیدا کرده بود، در ابتدای مسابقه او را غافلگیر کرد. مجیدی با مشاهده وی کنار زمین، روی او را بوسید. 
ظاهراً این پایان کار کاپیتان استقلال نبود چون در اواخر مسابقه و در حالی که عقربه‌های ساعت دقیقه 76 بازی را نشان می‌داد، این بازیکن پس از، از دست دادن یک توپ، با اعتراض شدید سرمربی مواجه شد. مجیدی که رابطه خوبش با صمد مرفاوی بر هیچکس پوشیده نمانده، در صدد پاسخ به سرمربی برآمد؛ تا جایی که سرمربی تصمیم گرفت او را تعویض کند. 
در این لحظات جو ورزشگاه کاملا علیه سرمربی استقلال بود. آنها کاپیتان تیم خود را با غیرت خطاب می‌کردند تا اینکه در دقیقه 93 و روی اشتباه مدافع راه‌آهن، کاپیتان استقلال گل پیروزی‌اش را به ثمر رساند. در این لحظات او که توانسته بود در مقابل اعتراض مربی‌اش پاسخی کوبنده بدهد، پیراهن خود را از تن درآورد و به سمت تماشاگران رفت؛ اما باز هم این پایان کار نبود. 
وقتی البرز حاجی‌پور سوت پایان بازی را به ثمر رساند، این بازیکن بلافاصله و برای آنکه با صمد مرفاوی روبرو نشود، زمین را ترک کرد و به سمت رختکن دوید. هواداران خشمگین که از اعتراض سرمربی به مجیدی ناراحت بودند، بارها و بارها علیه مرفاوی شعار دادند و خواستار جدایی او از این تیم شدند. 
در این لحظات فرهاد مجیدی که به سمت رختکن حرکت می‌کرد، از روی پله‌ها به زمین خورد؛ تا جایی که چند نفر به او کمک کردند تا از روی زمین بلند شود. این بازیکن بلافاصله به داخل رختکن رفت و بدون گرفتن دوش، وسایل خود را جمع کرد تا از ورزشگاه خارج شود. 
خبرنگاران که منتظر شنیدن واکنش مجیدی پس از اعتراض مرفاوی بودند، مقابل رختکن منتظر شدند؛ اما این بازیکن بلافاصله ورزشگاه را ترک کرد و کسی واکنشی از کاپیتان ندید. 
در این لحظات تماشاگران همچنان علیه مرفاوی شعار می‌دادند و می‌گفتند: "فرهاد جهانی شده، صمد فراری شده " این اعتراضات زمانی شدت بیشتری به خود گرفت که مرفاوی مستقیما قصد ورود به سالن کنفرانس مطبوعاتی را داشت. 
با شکست پرسپولیس و تساوی ذوب‌آهن، استقلال به جایگاه دوم در جدول رسید اما هیچ کس در ورزشگاه آزادی به مسئله توجه نداشت و تنها حاشیه‌های این دیدار بود که برای حاضرین جلب توجه می‌کرد. حاشیه‌هایی که بیشتر به سرمربی و کاپیتان تیم استقلال مربوط می‌شد. 
باید دید صمد مرفاوی چه تصمیمی در آینده در قبال این بازیکن و کاپیتان تیمش خواهد گرفت. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد