استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

برهانى: ۹۹ درصد استقلالى مى مانم .

آرش برهانى ،هافبک ریزنقش تیم فوتبال استقلال گفت: مشکل من در این فصل کمتر فنى و بیشتر روحى بود. وقتى مى بینم حتى بعد از گلزنى باز هم باید روى نیمکت بنشینم کمى دچار تزلزل روحى مى شوم و نمى توانم تمرکزم را حفظ کنم. در ابتداى این فصل به هیچ عنوان چنین سرنوشتى را براى خودم پیش بینى نمى کردم البته من هیچ وقت اهل نالیدن از شرایط نبودم و همیشه تمام تلاشم را به کار بستم تا حقم را بگیرم ولى این فصل کسانى بودند که اجازه ندادند من به حق خود برسم در حالى که این فصل خیلى راحت تر از فصل قبل آقاى گل مى شدم چرا که استقلال خیلى قوى تر شده بود ولى برخى بى اعتنایى ها باعث شد تا روحیه ام به طور کل از بین برود. هر چند زدن ۱۱ گل طى ۱۵ بازى نمى تواند عملکرد بدى باشد اما اى کاش بیشتر بازى مى کردم. برهانى همچنین گفت: در بازى با شاهین آرنج رحمان رضایى به صورتم برخورد کرد و هنوز فکم احساس درد مى کند اما تلاش مى کنم براى بازى بعدى آمادگى داشته باشم و به تشخیص کادر فنى به میدان بروم.وى در پایان گفت: با وجود ناراحتى از نیمکت نشینى نمى خواهم از استقلال بروم. ۹۹ درصد در استقلال ماندنى هستم. شرایطم را به باشگاه گفته ام و آنقدر عادلانه و معقول بوده که مشکلى براى تمدید قراردادم وجود نداشته باشد.

نظرات 3 + ارسال نظر

با ثبت لینک وبلاگتان در لینک باکس ما بازدید وبلاگ خود را دو برابر کنید!!!
لینک شما بصورت خودکار و بدون نیاز به تایید مدیر نمایش داده میشود!
با هر بار نمایش لینک باکس توسط وبلاگ شما، لینک شما به اول لیست لینکها انتقال پیدا میکند. مثلا اگر شما در روز 1000 بازدید کننده داشته باشید، لینک شما 1000 بار به اول لیست انتقال پیدا میکند!
عدالت در این سیستم رعایت شده و حق به حق دار میرسد.
سیستم ما کاملا هوشمند بوده و بعد از مدتی بازدید کنندگان وبلاگ شما را تا حد چشم گیری افزایش میدهد!!!
فرصت را از دست ندهید و لینک خود را ثبت کنید!!!
سایت:
سنتر باکس: www.CenterBox.ir

ن 1389/02/15 ساعت 09:35 ب.ظ http://psezar.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم به من هم سر بزنی
لطفا من رو با اسم
امروز نخستین روز اینده توست
لینک کن و بهم خبر بده تا من هم شما رو لینک کنم...

toloefarda.com 1389/02/16 ساعت 12:08 ق.ظ http://toloefarda.com

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم که شما تمایلی به تبادل لینک با سایت طلوع فردا دارین اگر تمایل داشتین ما میونیم یا لینک شما رو داخل سا?ت قرار بدیم یا این که یک تبلیغ رایگان بهتون بدیم منتظر خبر شما هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد