استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

پیغام در گوشی مرفاوی به مهاجمش این آخرین فرصت است آرش!

«گوش کن آقا آرش، اصلاً با حاشیه‌ها کاری ندارم، اینکه می‌گویند تو چه کار می‌کنی و چه کار نمی‌کنی. من برایم تمرین مهم است. چند روزی است در تمرین‌ها خیلی خوب کار می‌کنی. از تو راضی‌ام. می‌خواهم مقابل الجزیره بازی‌ات بدهم پس خوب برای این بازی تمرکز کن. این آخرین فرصت تو است.» 
این جملاتی بود که آقا صمد در گوشی به مهاجمش گفت و بعد از او درباره وضعیت جسمانی‌اش پرسید: «چقدر آماده‌ای، می‌توانی در امارات بازی کنی؟» آرش که فهمید مرفاوی قصد دارد بازی‌اش بدهد در پاسخ به سرمربی‌اش این جملات را به زبان آورد: «آقا صمد من خیلی آماده‌ام. به روی چشم بازی می‌کنم گل هم می‌زنم.» وقتی حرف‌های مرفاوی و مهاجمش تمام شد آرش با همه وجود به توپ ضربه می‌زد. 
او هم می‌داند که مرفاوی با هیچ کس شوخی ندارد. صمد حتی کاپیتانش، فرهاد مجیدی را هم در حین بازی تعویض می‌کند. شاید این بار صمد بخواهد آرش را از ابتدا در ترکیب اصلی قرار دهد و فرهاد را نیمکت‌نشین کند. مرفاوی می‌داند که در بوشهر نه سیاوش اکبرپور را در اختیار دارد و نه فرهاد مجیدی را. برای همین قصد دارد به نوعی تاکتیک‌های بازی در بوشهر را در امارات تمرین کند. 
یکی از تاکتیک‌های مرفاوی برای آن بازی، بازی کردن آرش برهانی است که با توجه به آمادگی این بازیکن در تمرین‌ها، شایعاتی که در چند روز اخیر به گوش خورد، تاکتیک مطلوبی به نظر می‌رسد البته اگر برهانی از این فرصت طلایی استفاده کند و در خط حمله استقلال دروازه الجزیره را باز کند. اگر آرش موفق شود به الجزیره گل بزند در لیگ قهرمانان امسال اولین گل خود را وارد دروازه حریفان کرده است. او سال گذشته موفق شد در عربستان دروازه الاتحاد را باز کند اما در این فصل حتی یک بار هم در ترکیب اصلی قرار نگرفته است. 

نظرات 3 + ارسال نظر
لعیا 1389/02/06 ساعت 11:32 ب.ظ http://www.irpersian.com//

سلام
خیلی سایت خوبی داری من که لذت بردم
[دست]
من یک موتور جستجوی ایرانی راه انداختم ! [بغل]
اگر دوست داری سایت خودت را در این جستجو گر ثبت کنی تا آمارت بره بالا کافیه بیای و اسم فارسی + آدرس سایت خودت را در یک کادر جستجو کنی به همین راحتی!
مرسی که نظرم را خوندی [قلب]
بهم سر بزن منتظرتم لعیا
[گل] [گل]

راستی اگر صفحه ای که میاد دربراه سایت خودت را در سایتت لینک کنی بهت امتیاز داده می شه و پیج رنکت در این جستجوگر بالاتر می ره تا در نتایج کلی بالاتر بیای


قربانت فدات شم[نیشخند][قلب]

سلام
خوبی؟
وبلاگت عالیه .. عشق است استقلال ..
موفق باشی

ماوی تبریز 1389/02/07 ساعت 06:09 ب.ظ

سلام دوستان. لطفا آبی های تبریز (معروف به ماوی ها) رو در فینال جام حذفی برابر پرسپولیس تنها نذارین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد