استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

تبعیض میان استقلال و ذوب‌آهن!

مسوولان باشگاه استقلال پس از اینکه از قطر بازگشتند خیلی به این در و آن در زدند که بازی‌شان با صبای قم یک روز به تاخیر بیفتد. آنها استدلال درستی را هم مطرح کرده بودند. آبی‌ها می‌بایست از قطر به شهر قم می‌رفتند و در عرض کمتر از 5 روز 2 بازی خارج از خانه برگزار می‌کردند. -اتفاقی که برای هیچ یک از نمایندگان آسیایی فوتبال ما رخ نداده بود-‌ اما فدراسیون فوتبال یا بهتر است بگوییم عزیزمحمدی که خود استقلالی‌ها را در سفر به دوحه همراهی کرده بود با این درخواست موافقت نکرد. عزیزمحمدی که اوضاع و احوال بازیکنان را در فرودگاه دوحه دیده بود و از نزدیک شاهد ساعت‌ها بی‌‌خوابی و توقف بازیکنان در فرودگاه دبی بود آنجا به مسوولان باشگاه استقلال قول داده بود به محض رسیدن به تهران خوب فکر کند و زمان بازی را تغییر بدهد اما عزیزمحمدی وقتی به تهران رسید و ساعاتی استراحت کرد و خستگی سفر به قطر از تنش بیرون آمد تغییر عقیده داد و غیرمستقیم به گوش باشگاه استقلال رساند که باید در همان وقت تعیین شده مقابل حریف بازی کند. استقلالی‌ها هم برای اینکه دوباره به یکسری اختلاف‌ها دامن نزنند با مخالفت سازمان لیگ موافقت کردند اما به فاصله یک هفته پس از آن ماجرا درخواست مشابهی از سوی ذوبی‌ها ارائه شد. ذوبی‌ها قبل از اینکه به امارات بروند و مقابل الوحده قرار بگیرند پیش دستی کرده و از سازمان لیگ خواسته‌اند شرایطی مهیا کنند تا بازی‌شان با استقلال یک روز به تاخیر بیفتد. این درخواست نظیر درخواستی بود که آبی‌ها مطرح کرده بودند و با مخالفت سازمان لیگ روبرو شده بود. روز گذشته یکی از سایت‌های خبری مدعی شد سازمان لیگ با درخواست ذوبی‌ها مبنی بر تاخیر یک روزه برای برگزاری بازی با استقلال موافقت کرده است. 
این خبر مثل بمب در رسانه‌ها پیچید اما نه از سوی سازمان لیگ تایید شد و نه ذوبی‌ها آن را تایید کردند. طبق برنامه‌ای که از مدت‌ها قبل ارائه شده استقلال و ذوب‌آهن باید 29 فروردین ماه سال جاری در تهران به مصاف هم بروند اما آنطور که پیدا است سازمان لیگ قصد دارد پاسخ مثبت به درخواست ذوبی‌ها داده و بازی را با 24 ساعت تاخیر برگزار کند. 

استقلال در این تاریخ بازی نمی‌کند 
اما واکنش باشگاه استقلال به تاخیر احتمالی در این بازی چه خواهد بود؟ باشگاه استقلال صراحتا اعلام کرده است که با تاخیر در برگزاری این بازی مخالف خواهد بود و در زمانی غیر از زمان از قبل اعلام شده با حریف خود بازی نخواهد کرد. به هر حال آبی‌ها هم حق دارند چنین موضعی بگیرند چرا که سازمان لیگ با درخواست‌شان مخالفت کرد اما با درخواست ذوبی‌ها موافقت. این یعنی تبعیض! غیر از این است؟ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد