استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

مجتبی جباری: با نظر کادرفنی مقابل الاهلی بازی می‌کنم

جباری گفت: مصدومیت من در شرایط فعلی کاملا برطرف شده است و هم‌اکنون در تمرینات گروهی استقلال حضور فعال دارم. هافبک تکنیکی استقلال در خصوص آمادگی و قرار گرفتن در ترکیب استقلال گفت به نظر خودم از هر نظر آماده هستم و هم‌اکنون قادرم در ترکیب ثابت اسقلال قرار گیرم و مقابل الاهلی برای استقلال انجام وظیفه کنم. 
جباری بازی و نیمکت‌نشینی خود را منوط به نظر کادرفنی و سرمربی استقلال دانست و گفت: به هر حال استقلال تحت هر شرایط باید الاهلی را در تهران شکست بدهد و صعود خود را حتمی کند. جباری اوضاع و احوال استقلال را خوب توصیف کرد و گفت: امیدوارم هواداران در دیدار استقلال و الاهلی به ورزشگاه بیایند و با تشویق آنان استقلال از این میدان سربلند خارج گردد.  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد