استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

طالب‌لو: به تیم دیگری فکر نمی‌کنم

دروازه‌بان استقلال گفت: به خاطر تعهد اخلاقی که نسبت به هواداران دارم تا پایان فصل به تیم دیگری فکر نمی‌کنم.

به گزارش فارس، وحید طالب لو در خصوص شایعه جدایی اش از استقلال گفت: به خاطر تعهد اخلاقی که نسبت به هواداران استقلال دارم تا پایان فصل به تیم دیگری فکر نمی کنم.

طالب‌لو در خصوص دیدار استقلال و الاهلی عربستان گفت: باید این حریف عربستانی را در تهران شکست دهیم و صعود خودمان را به دور بعد حتمی کنیم.

طالب‌لو اوضاع را بسیار خوب و آینده استقلال را روشن توصیف کرد و از هواداران خواست در دیدار با الاهلی در روز چهارشنبه تحت هر شرایط در ورزشگاه آزادی حضور یابند و با تشویق‌ خود روحیه‌بخش استقلالی‌ها باشند. 

 

VAHID TALEBLOO - XX5.jpg (427×624)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد