استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال ضعف هایی دارد که باید برطرف شود / شایسته پیروزی بودیم

رفاوی به انتخاب ترکیبی جدید برای دیدار با فولاد اشاره کرد و افزود: طبیعتا ترکیب استقلال را متناسب با هر بازی و تیم حریف انتخاب خواهیم کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما اگرچه در نیمه اول خوب نبودیم اما توانستیم در نیمه دوم به آنچه که می خواستیم دست پیدا کنیم. ما می دانستیم که فولاد دل به ضد حمله ها دارد و با توجه به بازیکنان سرعتی که دارد قصد رسیدن به هدفش را داشت.

صمد مرفاوی در پاسخ به این سئوال که امیرحسین صادقی گفته است استقلال در خط دفاعی ضعف هایی دارد گفت: من هم اعتقاد دارم ضعف هایی وجود دارد و این مشکل جز با تمرینات منظم از بین نخواهد رفت. اما باید بپذیریم که تیم ما پس از سه هفته هنوز گلی دریافت نکرده است و این نشان از استحکام خط دفاعی ما دارد.

سرمربی تیم استقلال تهران در مورد آخرین وضعیت مجتبی جباری نیز گفت: مجتبی اگرچه دیرتر از بقیه به تمرینات رسید اما به گفته خودش تمریناتش را به طور انفرادی انجام داده و آمادگی لازم را برای حضوردر لیگ برتر داشت. در روزهای اول تمرین بسیار سرحال و آماده بود و حتی در دو بازی تدارکاتی ما نیز بسیار خوب نشان داد اما متاسفانه در یکی از تمرینات آسیب دید و بعد از آن نتوانست در کنار ما باشد. در خصوص وضعیت جسمی او مقرر شده که دکتر نوروزی تا پایان هفته گزارش کاملی را از وضعیت جباری به مدیرعامل باشگاه بدهد و پس از آن مشخص خواهد شد که آیا جباری می تواند در کنار ما باشد و یا ما باید عملاً او را از جمع استقلالی ها کنار ببینیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان با تقدیر از حضور تماشاگران در دیدار این تیم برابر فولاد خوزستان گفت: حضور آنها به بازی روز جمعه گرمای خاصی بخشید. امیدوارم هواداران استقلال از این پس نیز با حضور در ورزشگاه تنها به تشویق تیم و بازیکنان مورد علاقه خود بپردازند و از حاشیه ها دوری کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد