استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران - 30 تیر

عماد رضا مهاجم عراقی قراردادش را با سپاهان تمدید کرد... .

-    فرهاد مجیدی و بیژن کوشکی که در تمرینات تیم استقلال شرکت می کنند هنوز قرارداد رسمی با این باشگاه امضا نکرده‌اند. این دو بازیکن به دلیل نقص مدارک موفق نشده اند قرارداد رسمی با استقلال امضا کنند.

-    عماد رضا، مهاجم عراقی تیم فوتبال سپاهان اصفهان امروز پس از دیدار و گفت‌وگو با محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان، قرارداد خود را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

-    عباس انصاری فرد؛ مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به دلیل درگیر بودن برای انتخاب سرمربی؛ جلسه نهایی خود با علی کریمی را تا روز پنجشنبه هفته جاری به تعویق انداخت.

-    عادل کلاه کج با پرسپولیسی‌ها برای عقد قرارداد دو ساله به توافق اولیه رسیده است و قرار است مشکل سربازی او را توسط انصاری‌فرد حل شود تا بتواند با پرسپولیس قرارداد ببندد.

-    مجتبی جباری امروز پس از نشست با مدیرعامل استقلال و مذاکره نهایی قرارداد یک ساله خود را با باشگاه به امضا رساند و به این ترتیب بار دیگر با پیراهن استقلال به میدان خواهد رفت.

-    ابراهیم توره تنها قراردادی داخلی با باشگاه سپاهان اصفهان دارد و بر اساس قانون می تواند با تیم‌های خارجی مورد نظرش وارد مذاکره شده و حتی قرارداد امضا کند.

-    بهزاد داداش‌زاده که سال‌های گذشته در تیم‌های استقلال، پیروزی و تیم ملی حضور داشت با نظر فیروز کریمی با عقد قرارداد رسمی به عنوان مربی داماش گیلان بر روی نیمکت این تیم در فصل آینده لیگ دسته اول خواهد نشست.

-    یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپویس درباره آخرین شرایط باشگاه و سرمربی اش تاکید می کند که بلوخین یکی از گزینه هاست ولی حضور او هنوز قطعی نشده ، این در حالی است که عباس انصاری فرد از قطعیت حضور این مربی خبر داده بود.

-    بر همین اساس عملکرد فنی یک بازیکن 26 ساله آرژانتینی که در پست دفاع چپ بازی می‌کند مورد تایید استیلی قرار گرفته به همین جهت این بازیکن قرار است برای تست نهایی به زودی به ایران سفر کند.

-    امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان خبر داد که این تیم به زودی با یک مهاجم برزیلی قرارداد امضا خواهد کرد.

-    در لیست پرسپولیس یک جاى خالى قرار دارد و پرسپولیسى ها از سهمیه لیگ برترى خود فقط 5 بازیکن را جذب کرده اند و هنوز مى توانند یک بازیکن دیگر را به این جمع اضافه کنند.

-    محمد سهیمى که با تیم ابومسلم خراسان قرارداد امضا کرده بود، دیروز به عنوان بازیکن آزاد شناخته شد. پس از اینکه چک سهیمى از باشگاه ابومسلم پاس نشد و ابومسلمى ها موفق نشدند به تعهدات خود در قبال این بازیکن عمل کنند سهیمى از باشگاه ابومسلم به هیأت فوتبال استان خراسان رضوى شکایت کرد و پس از این اتفاقات جدایى وى از ابومسلم قطعى شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد