استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

پاس، استقلال، مقاومت سپاسی و یک تیم برزیلی

تیم‌های استقلال تهران، پاس همدان، مقاومت سپاسی شیراز و "آمریکن دی ناتال" برزیل از روز جمعه هفته جاری در تورنمنت چهارجانبه فوتبال همدان به میدان می روند.

به گزارش خبرنگار مهر، تورنمنت چهارجانبه فوتبال همدان از روز جمعه هفته جاری 2 مردادماه با برگزاری دو دیدار آغاز می شود و روز یکشنبه هفته پیش رو 4 مردادماه با برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال به اتمام می رسد.

براساس برنامه روز جمعه در دیدار افتتاحیه که ساعت 17 برگزار خواهد شد، تیم استقلال تهران به دیدار مقاومت سپاسی شیراز می رود و در دومین مسابقه از ساعت 19 تیم پاس همدان برابر آمریکن دی ناتال برزیل صف آرایی می کند. این تیم برزیلی از تیم‌های حاضر در مسابقات سری B فوتبال کشور برزیل است که در میانه جدول رده بندی این مسابقات جای دارد.

پیش از آغاز مسابقه پاس همدان مقابل حریف برزیلی مراسم افتتاحیه ورزشگاه شهید مفتح شهر همدان برگزار می شود. این ورزشگاه 15 هزار نفری دومین ورزشگاهی است که چمن آن با سیستم مشابه زمین چمن شماره یک آزادی نگهداری می شود. این ورزشگاه در سال آینده پذیرای دیدارهای حساس تیم پاس خواهد بود.

مسئولان استانداری و هیئت فوتبال استان همدان جایزه‌ای 50 هزار دلاری را برای تیم برتر تورنمنت چهارجانبه جام سرداران این استان در نظر گرفته‌اند. مسئولان باشگاه پاس پیشنهاد کرده‌اند که برای تیم‌های دوم، سوم و چهارم این مسابقات نیز جوایزی در نظر گرفته شود که تا به امروز با درخواست آنها موافقت نشده است. در صورت پذیرش این درخواست برای تیم دوم جایزه‌ای 30 هزار دلاری و برای تیم‌های سوم و چهارم نیز به ترتیب جوایزی 15 و 5 هزار دلاری اهدا خواهد شد.



                               

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد