استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

عنایتى: با حرف و حدیث ها کارى ندارم ، من یک استقلالى هستم

رضا عنایتى مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال گفت: از اینکه دوباره به تیم خودم بازگشتم خوشحالم.به حرف و حدیث ها هم کارى ندارم چون یک استقلالى هستم.وى درباره توافق با مسئولان باشگاه اظهار داشت: دیروز با هم به توافق رسیدیم و من قرارداد داخلى امضا کردم اما براى نهایى شدن این توافق باید ۲ هفته دیگر صبر کنم. وى افزود: امروز به امارات مى روم و ۲ هفته دیگر بر مى گردم. براى گرفتن برگه تسویه حساب باید به باشگاه النصر بروم. عنایتى که قرارداد یکساله با استقلال بسته درباره بازگشت خود به این تیم عنوان کرد: هدف من این است که به استقلال کمک کنم. استقلال تیم بزرگى است و خوشحالم به این تیم بازگشتم و امیدوارم بتوانم بهترین بازى ها را انجام دهم. مهاجم فصل گذشته النصر امارات درمورد سرمربیگرى مرفاوى گفت: مرفاوى همیشه مربى صادقى بوده و مطمئن هستم امسال هم موفق مى شود. وى درباره اینکه قصد آقاى گلى را دارد تصریح کرد: من به دنبال ارائه بهترین بازى ها هستم. مهم این است که تیم اول نتیجه بگیرد و بعد گلزن خوبى باشم. عنایتى در مورد تیم ملى خاطرنشان کرد: براى تیم ملى آرزوى موفقیت مى کنم و تمام تلاشم را در استقلال به کار مى گیرم تا بتوانم نظر مربیان تیم ملى را جلب کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد