استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

آغاز مذاکرات اولیه با جبارى

قرارداد مجتبى جبارى با استقلال به اتمام رسیده و اینکه او باز هم در این تیم خواهد ماند یا خیر هنوز مشخص نیست. جبارى هنوز موفق به دریافت طلب فصل گذشته اش نشده و چیزى در حدود 180 میلیون تومان طلبکارا ست.استقلال که به وجود جبارى نیازمند است سعى بر این دارد قرارداد وى را تمدید کند و براى تحقق این امر چند روز گذشته پیغامهایى را به این بازیکن داده ا ست.
نظرات 4 + ارسال نظر
ایران عکس - فقط عکس 1388/03/10 ساعت 08:23 ق.ظ

با عر ض سلام خدمت شما وبلاگ خوبی داری نظرتان درباره با تبادل لینک چیه؟ منتظر هستم باتشکر

دوست عزیز اگر نشانی وبلاگتان را بگذارید من هم میتوانم وبلاگ شما را ببینم و نظر بدم.

majid 1388/03/10 ساعت 09:33 ق.ظ


๑۩۞۩๑ بزرگترین وب هکر ایران ๑۩۞۩๑

سلام وب خیلی خوبی داری داداش خواستی یه سر هم به ما بزن خواستی لینک من رو تو وبلاگ بزار تو قسمت نظرات بنویس من هم لینک میکنم
با تشکر از شما

www.webhacker.blogfa.com

آسمان 1388/03/10 ساعت 10:20 ق.ظ

سلام
تقدیم با عشق:
http://www.takshare.com/pictures/3ee5f4bcf024cfa5340e5c895b5afcd0.jpg

ارش 1388/03/10 ساعت 06:09 ب.ظ http://top-wallpaper.blogsky.com

لینک کردم
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد