استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

مبعلى: اگر به اروپا نروم، استقلالى مى شوم

در ادامه فعالیتهاى باشگاه استقلال در نقل و انتقالات خبر رسید مسئولان این تیم مذاکرات مفصلى با ایمان مبعلى انجام داده و با این هافبک ملى پوش که قراردادش با الوصل به پایان رسیده به توافقات اولیه دست یافته اند تا در یک هفته اخیر دومین لژیونرا ماراتى هم در آستانه پیوستن به جمع آبى پوشان قراربگیرد.
پس از اینکه رضا عنایتى موافقتش براى بازگشت به استقلال را اعلام کرد، ایمان مبعلى هم که از مدتها پیش صحبتهایى مبنى بر پیوستنش به این تیم به گوش مى رسید، با آبى پوشان به توافق رسید تا او هم در آستانه بازگشت به ایران باشد.
طبق شنیده هاى ما ایمان مبعلى در مذاکرات با استقلالى ها اعلام کرده چند پیشنهاد از تیم هاى اماراتى و یکى، دو تیم اروپایى دارد اما از آنجا که دیگر تصمیم به ماندن در امارات ندارد در صورتى که رفتن به اروپا میسر نشود، او قطعاً به تهران آمده و با استقلال قرارداد خواهد بست. به هر ترتیب مذاکرات دو طرف فعلاً تا پس از باز ى هاى تیم ملى در مرحله مقدماتى جام جهانى مسکوت خواهد ماند تا پس از آن مذاکرات نهایى انجام شود. گفتنى ا ست:ایمان مبعلى پس از نزدیک به پنج فصل حضور در امارات در صورت توافق با استقلال، مجددا ًبه لیگ ایران بازمى گردد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد