استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

مهدى کریمیان با استقلال قرارداد یک ساله بست

مهدى کریمیان، بازیکن فصل پیش تیم برق شیراز با تیم استقلال قرارداد داخلى یک ساله امضا کرد. پس از صحبت هایى که ما بین مسئولین استقلال و کریمیان صورت گرفته بود وى با عقد قراردادى داخلى به باشگاه استقلال پیوست. استقلالى ها قبلاً مهدى شیرى را نیز که سال پیش در برق توپ مى زد به خدمت گرفتند و کریمیان دومین بازیکنى است که از تیم سال پیش برق به استقلال پیوسته است. به نظر مى رسد استقلالى ها قصد داشتند به نحواحسن از سهمیه هاى لیگ یکى استفاده کنند و جذب شیرى و کریمیان نیز به همین منظور بوده است. اما گویا آئین نامه اصلاح شده نقل و انتقالات آنها را لیگ برترى محسوب مى کند.


نظرات 4 + ارسال نظر
-- راستگو -- 1388/03/09 ساعت 03:14 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
ما یک سایت جست و جو ایجاد کرده ایم که فقط سایت های به زبان فارسی در آن ثبت خواهد شد.
شاید به نظرتون کار اضافی باشه چون می شه از گوگل هم استفاده کرد.
ولی تفاوتش در این هست که ما چون سایت و یا وبلاگ های به زبان فارسی را ثبت خواهیم کرد و اگر کسی کلمه انگلیسی را جست و جو کند در نهایت با سایت و یا وبلاگ های فارسی مواجه خواهد شد که در گوگل اگر کلمه انگلیسی جست و جو کنید به سایت های انگلیسی مواجه خواهید شد.

اگر شما مایل به ثبت وبلاگ یا وب سایت خود در موتور جست و جو هستید ابتدا باید یک لینک در وبلاگ یا وب سایت خود به آدرس http://www.rastgo.com با عنوان "راستگو" بدهید و بعد در لینک زیر در خواست می دهید تا وبلاگ یا وب سایت شما در موتور جست و جو ثبت شود.
http://www.rastgo.com/submit-script/

متشکریم

ارش 1388/03/09 ساعت 03:42 ب.ظ http://top-wallpaper.blogsky.com

سلام - با تبادل لینک موافقم منو با نام ๑۩۞۩๑ چه عکسهایی اینجاست!! ๑۩۞۩๑ بعد بگو با چه اسمی لینکت کنم

استقلال قهرمان

دروازه دات کام 1388/03/09 ساعت 05:03 ب.ظ

سلام دوست گرامی
سایت دروازه آماده تبادل لینک با شما است . و مبلغ 15000 تومان برای دوستانیکه اقدام به تبادل لینک میکنند به عنوان هدیه در نظر گرفته است .
برای بهره برداری از این امکان پس از ثبت نام در سایت ، و قرار دادن لینک سایت دروازه ، طی ایمیلی به admin@darvazeh.com مشخصات خود و آدرس سایت یا بلاگتان را ارسال کنید .
موفقیت شما اعتبار ماست .

سریال زیبای لابیست با بازی سونگ ایل گوک (یوم جانگ در امپراطور دریا و جومونگ در افسانه جومونگ) یکی از زیباترین درام های کره ای در ژانر اکشن و عاشقانه است که با ضرب آهنگی تند و موسیقی‌هایی بسیار گوش‌نواز در لیست بهترین سریال های تاریخ کره قرار دارد.
http://shoop.ir/?num=1242329160

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد