استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

بنگر: فصل بعد در استقلال یا پرسپولیس بازی می‏کنم

مدافع ملی‌پوش تیم سپاهان پس از خط خوردن از تیم ملی در سفر به چین گفت: برای بازی کردن در تیم ملی باید در تیم‌های مطرح بازی کنم و به همین دلیل در فصل آینده در یکی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس بازی خواهم کرد.
محسن بنگربا بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: من به این نتیجه رسیده‌ام که برای اینکه در تیم‌ملی ثابت بازی کنم باید در یکی از تیم‌های مطرح کشور فوتبالم را ادامه دهم.
محسن بنگر، در گفت‌وگو با ایلنا، افزود: به همین دلیل من برای فصل آینده به احتمال فراوان در یکی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس بازی خواهم کرد.در همین ارتباط پیشنهاداتی از این دو تیم دارم اما عجله ای برای انتخاب ندارم و مشغول بررسی دقیق پیشنهادات هستم.
وی درخصوص اینکه نامش در لیست فروش تیم سپاهان قرار گرفته است گفت: من بازیکن آزاد محسوب می‌شوم و دلیلی بر قرار گرفتن در لیست فروش وجود ندارد. ضمن اینکه مدیران این تیم مذاکراتی را برای تمدید قرار دادم داشته‌اند و این خبر صحت ندارد.
اگر همچنین چیزی هم صحت داشته باشد برایم مهم نیست چراکه پیشنهادات بسیاری برای بازی کردن دارم.
وی ادامه داد: فقط این را باید بگویم من دوست داشتم در سپاهان بمانم اما حالا که شرایط مهیا نیست از همین‌جا از هواداران خوب سپاهان خداحافظی می‌کنم.

وی در خصوص عدم حضورش در لیست نهایی تیم‌ملی برای بازی مقابل کره شمالی گفت: من در این اردو با مصدومیتی که داشتم نتوانستم با صددرصد آمادگی توانایی‌هایم را نشان دهم اما آقای قطبی اعلام کردند پس از بازگشت از کره شمالی مجددا در اردوی تیم ملی شرکت خواهم کرد تا برای بازی‌های بعدی آماده شوم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد