استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

فهرست خروجی های استقلال

 

استقلال برای فصل جاری دست به کار شده و کیانوش رحمتی را به عنوان دومین خرید فصل استخدام کرده است اما فرایند مهم دیگری که در فصل نقل و انتقال دنبال می شود ، سبک کردن بار تیم در بازار نقل و انتقال است .

دیروز یک مبع آگاه در باشگاه استقلال اسامی بازیکنانی که در فهرست مازاد قرار دارند را اعلام کرد . به گفته وی ابراهیم تقی پور مدافع بلند قامت مازندرانی که فصلی ناموفق را در این تیم گذراند ، میلادنوری خرید تعجب برانگیز فصل پیش امیرقلعه نویی ، اشکان نامداری گلر دوم تیم ،احمد خذیراوی مهاجم جوانی که تمام فصل روی نیمکت بود ، میثم منیعی چپ پای پردردسر این فصل ، مهدی امیرآبادی مدافع راست تیم ، علی علیزاده مهاجم مورد علاقهه قلعه نویی که یک فصل دیگر نیز با تیم قرارداد دارد و احتمالا علیرضا عباسفرد و بیژن کوشکی در این فهرست قرار دارند.

عباسفرد در صورت حضور عنایتی در استقلال این تیم  را ترک می کند ولی خروج کوشکی کمی دور از ذهن است چرا که او یکی از بهترین مدافعان این فصل بود.

نظرات 2 + ارسال نظر

سریال زیبای لابیست با بازی سونگ ایل گوک (یوم جانگ در امپراطور دریا و جومونگ در افسانه جومونگ) یکی از زیباترین درام های کره ای در ژانر اکشن و عاشقانه است که با ضرب آهنگی تند و موسیقی‌هایی بسیار گوش‌نواز در لیست بهترین سریال های تاریخ کره قرار دارد.
http://shoop.ir/?num=1242329160

یه دوست. 1388/03/09 ساعت 03:54 ق.ظ

[گل][گل][گل] سلام [گل][گل][گل]
دست مریزاد و خداقوت.

ما هم www.taktazchat.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره .

[گل][گل][گل] به امید دیدار [گل][گل][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد