استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

چهار بازیکن جدید در استقلال

مرینات استقلال با کادر فنی جدید از 23 خرداد آغاز خواهد شد. در حال حاضر و 24 ساعت بعد از اعلام نام مرفاوی به عنوان سرمربی تازه آبی ها مدیران استقلال در انتظار واکنش رسانه های ورزشی در ایران هستند. قرار است تا 15 خرداد این باشگاه بازیکنان جدید را جذب کند و سپس مذاکره با بازیکنانی که در این تیم قراردادشان به پایان رسیده آغاز می شود.

ظاهرا مدیران استقلال قصد دارند با استخدام یکی دو ستاره جو منفی را از اطراف تیم دور کنند . اولین بمب خبری استقلال تا روز یکشنبه منفجر می شود.این در حالی است که آنها با احمد آل نعمه قرارداد داخلی بسته بودند که او این تیم را دور زد و به سپاهان رفت . آنها با کیانوش رحمتی و رضا عنایتی به توافق رسیده اند و مهدی شیری و مهردادکریمیان دو بازیکن برق سیراز نیز در آستانه آبی پوش شدن هستند.


         



نظرات 3 + ارسال نظر

سریال زیبای لابیست با بازی سونگ ایل گوک (یوم جانگ در امپراطور دریا و جومونگ در افسانه جومونگ) یکی از زیباترین درام های کره ای در ژانر اکشن و عاشقانه است که با ضرب آهنگی تند و موسیقی‌هایی بسیار گوش‌نواز در لیست بهترین سریال های تاریخ کره قرار دارد.
http://shoop.ir/?num=1242329160

majid 1388/03/08 ساعت 07:53 ب.ظ


๑۩۞۩๑ بزرگترین وب هکر ایران ๑۩۞۩๑

سلام وب خیلی خوبی داری داداش خواستی یه سر هم به ما بزن خواستی لینک من رو تو وبلاگ بزار تو قسمت نظرات بنویس من هم لینک میکنم
با تشکر از شما

www.webhacker.blogfa.com

1pars.com 1388/03/08 ساعت 08:57 ب.ظ

بزگترین مجله اینترنتی و بزرگترین چت ایرانی
WWW.1PARS.COM

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد