استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

جانشین مربیان بزرگی شده ام

  

سرانجام پس از مذاکرات و رایزنی های فراوان عبدالصمد مرفاوی بار دیگر به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، مرفاوی پس از انتخابش به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: "جانشین مربیان بزرگی در استقلال شده ام. تلاش می کنیم که به گونه ای کار کنیم که قهرمانی فصل گذشته را تکرار کنیم."

وی ادامه داد: "شاید یکی از دلایل این انتخاب این بود که من نزدیک ترین فرد به قلعه نویی در کادر فنی بودم. افتخار می کنم مدتی دستیار قلعه نویی بوده ام. او روزهای موفقی را در استقلال داشت و من باید با تمام توانم طوری کار کنم که روزهای موفق استقلال همچنان ادامه داشته باشند."

مرفاوی در خصوص برنامه هایش افزود: "درحال حاضر روی این فکر می کنم که دستیاران را انتخاب کنم. فعلاً در حال جمع بندی هستم. روته مولر مشاور مدیرعامل و غلامحسین مظلومی مدیر تیم است. از 23 خرداد تمرینات را آغاز می کنیم. تا آن زمان چند جلسه با میدران باشگاه خواهم داشت و برنامه ها و اسامی دستیارانم را در این نشست ها ارائه خواهم کرد."

 

نظرات 2 + ارسال نظر
فرید 1388/03/08 ساعت 02:20 ب.ظ

سلام بر تو ای هموطن
ایا از پس مخارج زندگی خود بر نمیایید؟؟
ایا دنبال یک راه حل برای غلبه بر مشکلات مالی خود هستید؟
ما برای این مساله مشترک همه یک راه حل داریم.
درباره کمپانی پارمیس که بصورت قانونی در ایران ثبت شده چیزی شنیدی؟
میخواهی ماهی 5تا8 درصد سود بگیری؟
میخوای سرمایه هات توسط بانک تضمین بشن؟
میخواهی از درامد بازاریابی ماهانه10ها ملیونی استفاده کنی؟
و خیلی چیزای دیگه
از سایت ما دیدن کنید

مهیار 1388/03/08 ساعت 02:42 ب.ظ

کتاب های الکترونیکی مرتبط با کامپیوتر
شامل مقالات وکتاب های درمورد کامپیوتر اینترنت طراحی سایت ومرتبط با ان
1DVD + هزینه پست پیشتاز = 3000 تومان
http://tafrihi.com/shop/ebook/2000ebook.htm

-------------------
فروش بیش از 5000 کتاب الکترونیکی به صورت فارسی ( 5164 کتاب )
2DVD+ هزینه پست پیشتاز = 3500 تومان
http://tafrihi.com/shop/ebook/5000ebook.htm

----------------

فروش سئوالات کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور
رشته های کامپیوتر-نرم ام افزار
مهندسی فناوری اطلاعات
قیمت هر دفترچه 500تومان است که به صورت PDFمی باشد که بعد از واریز پول به ایمیلتان فرستاده می شود
http://tafrihi.com/shop/arshad/
----------------
برای کسب اطلاعات بیشتر با
ایمیل iroonikids{@}yahoo.com تماس بگیرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد