استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

هر دو تیم گروه استقلال به یک چهارم نهایی رسیدند

 الشباب بعد از 17 دقیقه بازی در ورزشگاه پرینس عبدالله الفیصل با ضربه عبدالعزیز بن ساران از روی اشتباه مبروک زیاد دروازه بان حریف گل برتری را زد اما اسامه الحربی در ابتدای نیمه دوم و با ضربه سر بازی را به تساوی کشاند.

بالاخره با ورود هشام آبوشرونه مراکشی الاتحاد قهرمان لیگ عربستان گل برتری را کمی دیر زد، اما با برد 2-1 انتقام باخت 4-0 در فینال جام پادشاهی را گرفت و الشباب را حذف کرد.

با حذف الهلال عربستان که مقابل ام صلال بازنده شد و الاتفاق که مغلوب پاختاکور شد، الاتحاد تنها نماینده عربستانی ها در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

بازی دو تیم شرایطی کاملاً احتیاط آمیز داشت تا اینکه خطای دروزاه بان الاتحاد زیاد که به دنبال دریبل زدن مهاجم الشباب بود به حریف فرصت گل داد.

تنها سی ثانیه بعد از شروع نیمه دوم و سانتر محمد نور به تیر اول، ضربه سر الحربی بازی را به تساوی کشاند. در آخر و در حالیکه به نظر می آمد بازی به وقت اضافه کشیده خواهد شد مهاجم مراکشی در وقت تلف شده با پای چپ عبدالله را شکست داد و توپ را به تور الشباب چسباند.
نظرات 3 + ارسال نظر
سلام 1388/03/07 ساعت 01:47 ب.ظ http://easysport.blogsky.com

سلام دوست خوبم
همانطوز که خواسته بودید من شما رو لینک کردم
شما هم من رو لینک کنید.

در ضمن اگه دوست داشته باشی با سایت
www.zavyeh.com
هم میتونی تبادل لینک انجام بدی.

راستگو 1388/03/07 ساعت 04:25 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
ما یک موتور جست و جوگر ایجاد کرده ایم که فقط سایت های به زبان فارسی در آن ثبت خواهد شد.
اگر شما مایل به ثبت وبلاگ یا وب سایت خود در موتور جست و جو هستید ابتدا باید یک لینک در وبلاگ یا وب سایت خود به آدرس http://www.rastgo.com با عنوان "راستگو" بدهید و بعد در لینک زیر در خواست می دهید تا وبلاگ یا وب سایت شما در موتور جست و جو ثبت شود.
http://www.rastgo.com/submit-script/

اگر پیشنهادی و یا انتقادی دارید خوشحال خواهیم شد از طریق لینک زیر برایمان ارسال کنید:
http://forum.rastgo.com/topic-t741.html

با تشکر و احترام

سریال زیبای لابیست با بازی سونگ ایل گوک (یوم جانگ در امپراطور دریا و جومونگ در افسانه جومونگ) یکی از زیباترین درام های کره ای در ژانر اکشن و عاشقانه است که با ضرب آهنگی تند و موسیقی‌هایی بسیار گوش‌نواز در لیست بهترین سریال های تاریخ کره قرار دارد.
http://shoop.ir/?num=1242329160

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد