استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

رقابت در استقلال را دوست دارم

برای اینکه در لیگ برتر فوتبال بتوانیم عملکرد قابل قبولی داشته باید در مرحله اول تفکر حرفه ای داشته باشیم برای همین از مدتها تلاش کردم که به در هر تیمی که حضور داشتم بهترین عملکرد را ایفا کنم برای همین می خواهم با همین روند در اسقلال کار خود را آغاز کنم .
محمد محمدی ، دروازه بان جدید استقلال تهران ، ضمن بیان مطلب فوق ،تاکید کرد :البته پیش از این مدیریت باشگاه پیکان تلاش می کرد که قرارداد خود را با این تیم تمدید کنم وبا اینکه سیر صعودی خود را مدیون آنها هستم این هدف عملی نشد و با تمام این حرف ها امیدوارم که پیکان در سال آینده موفقیت های بسیاری را بدست بیاورد.
محمدی ادامه داد : قبول دارم برای اینکه بتوانم در لیگ برتر ، جام حذفی و باشگاه های آسیا در ترکیب اصلی قرار بگیرم باید تمرینات دشواری را پشت سر بگذارم چون رقابت در این تیم بسیار بالا است که البته همیشه از این رقابت ها لذت برده ام و برای جلب اعتماد مربیان تیم تمام تلاش خود را انجام می دهم .




نظرات 2 + ارسال نظر
ایران عکس-فقط عکس 1388/04/14 ساعت 02:35 ب.ظ

با عرض سلام ما شما را به دیدن از ایران عکس-فقط عکس دعوت می نماییم تا از بهترین و زیباترین تصاویر روز دنیا دیدن نمایید
ایران عکس-فقط عکس دارای سابقه ای بیش از یکسال و بیش از 1000 ارسال که هر کدام دارای چندین عکس می باشد و بیش از یک و نیم میلیوم کاربر
افتخار دارد که شما ار ایران عکس-فقط عکس دیدن نمایید
منتظر شما هستیم ایران عکس-فقط عکس

چاشته های میهنی 1388/04/14 ساعت 02:39 ب.ظ

درود
http://www.chashteha.blogspot.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد