استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

محمد نوری : می‌توانستم جای جباری را در استقلال بگیرم

هافبک تیم فوتبال صبای قم با اشاره به پیشنهاد تیم استقلال برای حضور او در این تیم و جانشینی وی به جای مجتبی جباری در جمع آبی پوشان تهرانی گفت: تیم استقلال پیشنهادی در این ارتباط مطرح کرده بود اما به دلیل اینکه چندماه از خدمت سربازی ام باقی مانده است،نمی‌توانم با تیم جدیدی قرارداد ببندم.
محمد نوری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان مطلب فوق افزود: من طی سال‌های اخیر در تیم صبای قم به حدی خوب بازی کرده‌ام که تاکنون چندین‌بار از سوی تیم‌های استقلال و پرسپولیس برایم دعوتنامه فرستاده شده است . تیم استقلال نیز امسال برای جایگزینی مجتبی جباری حساب ویژه‌ای روی من باز کرده بود اما متاسفانه به دلیل اینکه 6-5 ماه از خدکت سربازی‌ام باقی مانده بود نمی‌توانستم از صبای قم جدا شوم.
وی ادامه داد: مجتبی جباری بازیکن بزرگی است اما فکر می‌کنم این توانایی را داشتم که جای خالی او را پر کنم. با این همه قسمت نبود استقلالی شوم، یک فصل دیگر در صبای قم بازی خواهم کرد و پس از آن در خصوص آینده‌ام تصمیم می‌گیرم.
هافبک فوتبال صبای قم اضافه کرد: اکثر بازیکنان تیم صبای قم نزدیک به 3 سال است که در کنار هم بازی می‌کنند و به هماهنگی لازم دست یافته‌اند مطمئنا با اضافه شدن 4-3 بازیکن دیگر در کنار سپاهان، استقلال و پرسپولیس مدعی قهرمانی خواهیم بود.
نوری با اشاره به جدایی غلامرضا رضایی، مهاجم فصل گذشته تیم صبای قم از این تیم خاطر نشان کرد: رضایی تنها مهره ارزشمندی بود که در فصل نقل و انتقالات از تیم ما جدا شد اما سایر نفرات اصلی همچنان در کنار تیم هستند.معتقدم نمی‌توان جای خالی رضایی را پر کرد. نفرات دیگری هستند که جای وی بازی کنند اما غلام‌رضا رضایی یک مهره ارزشمند بود.
وی در پایان گفت: به غیر از من بازیکنانی نظیر فشنگچی، کلاه‌کج و یوسفی نیز جزو سربازان تیم صبای قم محسوب می‌شوند و شرایط مشابه من را دارند و نمی‌تواند با تیم دیگری قرارداد امضا کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد