استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

بازیکنان استقلال نباید برابر مس کرمان غفلت کنند

بازیکنان استقلال نباید برابر مس کرمان غفلت کنند


http://64.130.220.65/Multimedia/pics/1389/12/Photo/1848.jpg

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: در صورتیکه بازیکنان ما در دیدار برابر مس کرمان غفلت کنند احتمال از دست رفتن سه امتیاز این بازی وجود دارد.

علی حمودی با بیان این مطلب افزود: کرمانی ها همیشه در شهر خود و مقابل هوادارانشان با تعصب بازی می کنند و باید از ابتدای بازی کاملا حواسمان را جمع کرده و با خونسردی کامل بازی را از آن خود کنیم زیرا اگر غفلت کنیم بازیکنان مس از اشتباه ما به بهترین نحو سود خواهند برد و بازی را به نفع خود به پایان خواهند برد.

وی وضعیت کنونی استقلال را مطلوب دانست و اظهار داشت: بعد از پیروزی مقابل داماش گیلان تنها دو جلسه تمرین کردیم و چون زمان بسیار کمی برای رویارویی مقابل مس داشتیم سعی کردیم از این دو جلسه تمرین به بهترین وجه ممکن استفاده کرده و خود را آماده دیدار مقابل مس کرمان کنیم.

هافبک تیم استقلال تهران ادامه داد: ما تنها برای کسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت و می خواهیم با کسب پیروزی در این دیدار خود را به صدر جدول نزدیک تر کرده و از لحاظ روحی خود را برای دیدار مقابل تیم مقاومت شیراز آماده کنیم.

علی حمودی اشاره ای نیز به نتایج دو هفته اول تیم فوتبال مس کرمان داشت و افزود: اگر چه مس کرمان در دو هفته ابتدایی لیگ نتایج بسیار خوبی کسب نکرد اما این دلیل نمی شود که ما این تیم را دست کم کرده و فکر کنیم مس تیم دست و پا بسته ای است. به طور حتم مرفاوی با شناختی که از تیم خودو حتی استقلال دارد بهترین ارنج خود را در مقابل ما به میدان خواهد فرستاد تا بتواند با کسب این سه امتیاز اولین پیروزی خود را کسب کرده وشرایط روحی تیم خود را بهبود ببخشد.

وی ادامه داد: اطمینان دارم که دیدار استقلال تهران و مس کرمان یکی از جذاب ترین دیدارهای لیگ خواهد شد.

دیدار تیم های فوتبال مس کرمان و استقلال تهران در هفته سوم یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر جمعه شب در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد