استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

مجیدی: از هواداران عذرخواهی می‌کنم،

مجیدی: از هواداران عذرخواهی می‌کنم،   


http://donyayefootball.com/admin%5Cax%5Cmajidi.jpg


فرهاد مجیدی پس از برتری یک بر صفر استقلال که با گلزنی این بازیکن مقابل داماش حاصل شد، در جمع خبرنگاران گفت: از هواداران عذرخواهی می‌کنم که زیاد خوب نبودیم، از آنها ممنونم که به ورزشگاه آمدند و این قول را می‌دهم که حتماً در بازی بعدی استقلال بهتر بازی کند.
وی ادامه داد: 50 درصد تیم عوض شده است و به همین دلیل مشکلاتی به وجود آمده که به مرور زمان رفع خواهد شد.

مجیدی در مورد هوادارانی که امروز او را تشویق کردند، گفت: از آنها سپاسگزارم که با زبان روزه به ورزشگاه آمدند و این وعده را می‌دهم که در بازی‌های بعدی بهتر بازی کنیم و نتایج قابل قبول‌تری را به دست بیاوریم.
کاپیتان استقلال در پاسخ به این سؤال که چه رمز و رازی دارد که مانند جوان 17 ساله بازی می‌کنند، تأکید کرد: سعی می‌کنم تا وقتی پیراهن استقلال را می‌پوشم با تمام سعی و تلاش برای این تیم به میدان بروم.
وی در مورد صحبت‌هایی که در چند روز اخیر از وی در روزنامه‌ها چاپ شده بود که مبنی بر تأکید حرف‌های محمد مایلی‌کهن مدیرفنی پرسپولیس بود، از توضیح اضافه به خبرنگاران خودداری کرده و در این مورد گفت: صحبت‌هایم را با روزنامه‌ها کردم و هیچ پاسخ اضافه‌ای در این خصوص ندارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد