استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

تیموریان : پیش بینی نتیجه بازی استقلال - سپاهان کار سختی است

تیموریان : پیش بینی نتیجه بازی استقلال - سپاهان کار سختی است



http://images.persianblog.ir/440999_PtIxVFo0.jpg

آندرانیک تیموریان  ضمن بیان این مطلب در خصوص دیدار تیم استقلال مقابل سپاهان اصفهان گفت: بازی با سپاهان یکی از دیدارهای دشوار ما در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر است.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه تیم‌ها در تعطیلات لیگ برتر درگیر اردوهای آماده سازی داخلی و خارجی بوده و بیشتر زمان خود را صرف تمرینات بدنسازی کرده‌اند، در هفته‌های اول شرایط چندان ایده‌آلی ندارند و بازیکنان از نظر بدنی خسته هستند.

این هافبک ملی پوش خاطرنشان کرد: با این شرایط در هفته‌های اول نمی توان از تیم‌ها انتظار زیادی داشت و کم کم تیم‌ها انسجام لازم را پیدا می کنند.

تیموریان با یادآوری اینکه دیدارهای سپاهان و استقلال در چند سال گذشته حساس بوده است، افزود: استقلال در چند سال گذشته طی هفته‌های ابتدایی لیگ با سپاهان بازی کرده و امسال هم لیگ را با بازی مقابل این تیم آغاز خواهیم کرد.

وی همچنین به مقایسه شرایط دو تیم استقلال و سپاهان پرداخت و گفت: سپاهان هم مانند استقلال تغییرات زیادی داشته و متفاوت از فصل گذشته است. این تیم با توجه به اینکه در دیدار با استقلال میزبان است حتما برای برد بازی خواهد کرد و این مسئله کار ما را دشوارتر می کند.

هافبک تیم فوتبال استقلال ناهماهنگی را مهمترین مشکل این تیم در مقطع زمانی فعلی عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه ترکیب تیم ما تغییرات زیادی داشته و فرصت کمی را کنار هم بوده‌ایم، بازیکنان هنوز به انسجام و هماهنگی لازم نرسیده‌اند.

تیموریان همچنین از انگیزه‌های آبی پوشان برای شکست سپاهان گفت و افزود: به دنبال این هستیم که در بازی نخست به پیروزی دست یافته و لیگ را خوب شروع کنیم.

وی از پیش بینی نتیجه دیدار سپاهان - استقلال تهران خودداری کرد و گفت: پیش بینی بازی کار سختی است اما ما تلاش می کنیم تا زمین را با دست پر ترک کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد