استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

بدهی های پرسپولیس و استقلال پرداخت خواهد شد

بدهی های پرسپولیس و استقلال پرداخت خواهد شد


http://www.bultannews.com/files/fa/news/1390/4/15/54390_876.jpg

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، 'اسماعیل حسن زاده' در نشستی خبری در خصوص باشگاه های پرسپولیس و استقلال و عدم پرداخت بدهی هایشان گفت: خوشبختانه تمامی تیم هایی که برای تعیین تکلیف بدهی ها به کمیته انضباطی فرخوانده شدند در این کمیته حاضر و مدارک مستدلی را ارایه کردند.
وی ادامه داد: برای ما قرمز و آبی تفاوتی ندارد و با تمامی تیم ها منصفانه برخورد خواهیم و مسئولان این 2 تیم قول مساعد نسبت به پرداخت بدهی های خود به طلبکاران داده اند و آنها می توانند در لیگ بازدهم بازی کنند.
سرپرست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: خوشبختانه میزان بدهی این 2 تیم بسیار کمتر از عواید آنها در سازمان لیگ است و از همین پول بدهی این باشگاه ها پرداخت می کند.
وی در خصوص تعاملش با کمیته استیناف تصریح کرد: ما در ابتدا نظر خود را اعلام می کنیم و در صورتی که آنها تصمیم جدیدی را بگیرند ما تابع آنها هستیم.
وی در خصوص هیات رسیدگی به تخلفات اخلاق حرفه ای فوتبال گفت: چنین هیاتی در فدراسیون های سایر کشور ها نیز وجود دارد و این هیات در فیفا نیز فعالیت می کند.
حسن زاده اعلام کرد: مهدی تاج نایب رییس فدراسیون فوتبال ریاست این هیات را برعهده دارد و عزیزاله محمدی رییس سازمان لیگ، بهروان رییس سازمان لیگ آزادگان، مسئول حراست و رییس کمیته انضباطی اعضای این هیات هستند و وظیفه ما رسیدگی به مشکلاتی است که در خارج از زمین رخ می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد