استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال کهکشانی نیست

استقلال کهکشانی نیست

http://parsiansport.com/uploads/posts/1281813654.jpg

بهتاش فریبا روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، در خصوص شکست استقلال برابر صبا در بازی دوستانه، تصریح کرد: بعد از این بازی گفتند تیم کهکشانی استقلال برابر صبا شکست خورد، در حالی که ما کهکشانی نیستیم. تعداد بازیکنان ما برای این مسابقه به سختی به 11 نفر رسید.
وی افزود: فعلا بحث کهکشانی یا غیر کهکشانی نیست. ما بسیاری از بازیکنانمان را در اختیار نداریم و باید پس از چند هفته از شروع لیگ در این خصوص صحبت کنیم.
مربی استقلال در پاسخ به این سوال که 'آیا کادر فنی این تیم قادر به جمع کردن حواشی ستاره های استقلال در فصل آینده خواهد بود یا خیر' تاکید کرد ما سال گذشته کمترین حاشیه را در استقلال داشتیم،‌ چرا که مظلومی و پورحیدری کاری به حاشیه ها ندارند. ما تیم امسال را هم بر اساس رفاقت بسته ایم و تلاش می کنیم تا این رویه را در تیم و میان بازیکنان جا بیندازیم.
فریبا در خصوص غیبت فرهاد مجیدی در تمرینات روز گذشته استقلال هم یادآور شد با فرهاد دیشب تلفنی صحبت کردم. او گفت که مریض بوده و حتی زیر سرم رفته است. فکر می کنم او از امروز مجددا به تمرینات بیاید.
وی با اشاره به شرایط بازیکنان استقلال و میزان آمادگی آنها هم خاطرنشان کرد بازیکنان هم اکنون در دوران افت بدنی بعد از دوران بدنسازی هستند و فکر می کنم تا دو سه روز دیگر این مشکل برطرف شود. البته مشکل اصلی ما به نبود ملی پوشان بر می گردد.
فریبا گفت: سه بازیکن ما در اردوی تیم ایران و دو بازیکن ما هم در اردوی تیم های عراق و کویت هستند. امیدوارم آنها هر چه سریعتر به تمرینات ما برگردند تا هماهنگی لازم در تیم به وجود بیاید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد