استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال پر ستاره و البته پرحاشیه!

استقلال پر ستاره و البته پرحاشیه!
http://www.inn.ir/iran_media/image/2010/09/850900910_orig.jpg

با وجود صحبت های مهدی رحمتی در کنفرانس مطبوعاتی اش مبنی بر اینکه می خواهم 2 سال کم فروغم در استقلال را این فصل با بازیهای خوبی که انجام می دهم، جبران کنم و برخلاف ادعای منصور پورحیدری که گفت ما از رحمتی قول گرفته ایم این فصل مصدوم نشود! اما همچنان هواداران تیفوسی نگران وضعیت دروازه خود هستند و برخلاف ادعای رحمتی تصور می کنند او این فصل هم نتواند در اوج باشد.

اینکه منصور پورحیدری ادعا می کند که رحمتی این فصل مصدوم نخواهد شد چیزی به دور از واقعیت است. این گفته او چه در قالب شوخی و چه جدی مسأله ای است که نمی توان به راحتی از آن گذشت و همچنان اضطراب و نگرانی هواداران را به دنبال را دارد.

از طرف دیگر مصاحبه های چند وقت اخیر سرپرست باشگاه استقلال و سرمربی این تیم نشان از اختلاف نظر میان این دو می دهد؛ آنجا که فتح الله زاده در مصاحبه اش عنوان می کند کسی که قول قهرمانی نمی دهد را برکنار می کنم یا یک مربی خوب با این بازیکنان 2 جام می آورد، مظلومی حداقل یک جام و... همه بیانگر اختلاف بین فتح الله زاده و پرویز مظلومی است؛ هرچند که سعی و تلاش برخی مسئولان باشگاه بر این بود که برخی خبرنگاران صحبت های این 2 را طور دیگری منعکس می کنند و آن چیزی نیست که مطرح می شود.

این اختلاف نظر تا جایی ادامه پیدا کرده است که حتی فتح الله زاده نگران هدایت تیم استقلال به دست مظلومی است و به فکر تعویض سرمربی خود افتاده است و تردید دارد که او را قبل از شروع فصل برکنار کند یا بعد از دربی رفت؟ سرپرست باشگاه استقلال از منصور پورحیدری و مجید نامجومطلق به عنوان جایگزین های مظلومی نام برده است هرچند که این 2 تکذیب کنند.

از گوشه و کنار هم شنیده می شود که حتی قهر فرهاد مجیدی به عنوان کاپیتان به دلیل پیش بینی او بر عدم نتیجه گیری استقلال در فصل جدید است چرا که او باید به عنوان کاپیتان در زمین پاسخگوی اعتراض سکوها باشد و او به عنوان کاپیتان و بزرگ تیم احساس مسئولیت می کند.

اما مشکل بزرگتر استقلال شخص پرویز مظلومی است. هواداران این تیم وقتی به حاشیه های فصل گذشته خود نگاه می اندازند جز ناتوانی مظلومی در کنترل حاشیه ها چیزی عایدشان نمی شود. همین چند روز قبل هم شاهد درگیری مجتبی جباری و حنیف عمران زاده در تمرینات تیم بودیم که مظلومی فقط نظاره گر این ماجرا بود.

نگرانی بزرگی که در دل هواداران تیفوسی وجود دارد این است که آیا مظلومی با وجود بازیکنان بزرگی که در اختیار دارد توان مقابله با حاشیه های آن را هم دارد یا همیشه فقط نظاره گر است و از ترس اینکه علیه او مصاحبه ای نکنند با دیده اغماض به مسائل نگاه می کند؟ آیا اصلا خود شخص مظلومی به اندازه بازیکنان اسمی این تیم بزرگ است؟

در هر حال تعدادی از کارشناسان فوتبال بر این عقیده اند که احتمال برکناری مظلومی در نیم فصل بسیار زیاد است و تا آن موقع شاید استقلال امتیازهای زیادی را از دست بدهد که جبران کردن آن میسر نباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد