استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

استقلال قهرمان

پایگاه طالاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال

تصمیمم را گرفته‌ام و در استقلال بازی می‌کنم

تصمیمم را گرفته‌ام و در استقلال بازی می‌کنم



http://parsiansport.com/uploads/posts/1309890643.JPG

بازیکن فصل گذشته سپاهان گفت: تصمیم خودم را گرفته‌ام و فصل آینده برای استقلال بازی می‌کنم.

 خسرو حیدری پس از بازگشت به ایران در خصوص اردوی تیم ملی در اتریش اظهار داشت: این اولین اردوی خارجی بود که کی‌روش برای تیم ملی در نظر گرفته بود. شرایط بسیار خوبی داشتیم و سه بازی تدارکاتی انجام دادیم که برای بازیکنان ما بسیار مثمرثمر بود. در آنجا، هم کار بدنسازی انجام دادیم و هم کار تاکتیکی ولی فکر می‌کنم برنامه کی‌روش برای بازی با مالدیو بود.

وی در خصوص این‌که شایعه حضورش در استقلال صحت دارد یا خیر گفت: من تصمیم خودم را صددرصد گرفته‌ام و امسال برای استقلال بازی خواهم کرد.

حیدری در پاسخ به این سؤال که با توجه به قراردادش با سپاهان آیا مشکلی برای پیوستن به استقلال ندارد، عنوان کرد: هیچ مشکلی وجود ندارد و انشاءالله در سال جدید در استقلال خواهم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد